AnaXyd Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Heisann! Jeg har planer om å senke min bil, en Toyota Celica T20 (1996 modell) Jeg har lett verden rundt etter et sett med justerbare coilovers som er TUV godkjente, som passer min bil. Det er desverre drit vanskelig å skaffe noe slik til det understellet jeg har på min bil (Mc Pherson). Om noen av dere har peiling på et slikt sett som passer min bil og er mulig å få godkjent, si gjerne ifra! Jeg er kjempelysten på senk på! Om det viser seg at det er vanskelig å skaffe, så må jeg bare gå på med å bytte fjærene mine. Anbefales dette, og hvordan blir komforten? Hvilke fjærer er bra, isåfall? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ikke sikker, men funker denne eller denne? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Oj! Den første der så veldig bra ut! Eneste butikken som har sett til T20 tror jeg! Takk! Dette må jeg kikke nærmere på. Det andre settet så også bra ut, og var ikke så ille i pris, men det var ikke hardhetsjusterbart, noe som jeg gjerne vil ha.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Oj. Overasket over meg selv der. :!: Kom tilfeldigvis over butikken for et par dager siden. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Det er ingen som klarer å finne et billigere sett til meg? Nå har jeg vendt internett på hodet for å finne noe som er billigere... Endret 2. juni 2009 av AnaXyd Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Usj, fant ut at de settene ikke er høydejusterbare... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Haha, det er vel kanskje litt i overkant dyrt.. Hadde vært fett da! Bare justere alt fra innsiden.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Blir fort over 20 000,- det ja. Lenke til kommentar
Eunos Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hvorfor vil du ha høyde justerbart? Et sett gode dempere(justerbar hardhet) og fjærer holder for de aller fleste. Jeg personlig ville holdt meg til kjente kvalitetsleverandører, som H&R, Eibach, KW, Tein, Bilstein, Øhlins, Koni osv. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Tenkte det var greit å kunne løfte opp bilen litt om vinteren uten alt for mye styr og mekking! Men kanskje jeg må la den tanken gå sin vei om det ikke finnes noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå