kenny28 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har ett par WEGO sko som er etterligning av crocs som jeg er kjempefornøyd med. Problemet er at jeg har slitt ut disse nå og får ikke tak i nye. Jeg kjøpte disse hos den lokale cubus butikken men de har ikke mer Noen som vet om en nettbutikk som selger disse ? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De har dem på Obs tror jeg. Også på Nordby ved grensa. Har et par sorte selv, har ikke engang sett på merket, men de er billige. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Har desverre ikke OBS i nærheten. Det var derfor jeg var på jakt etter en nettbutikk. Takk for svar uansett Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Er desverre ikke forfengelig heller Beste skoene jeg har hatt. Sier som øystein sunde. Driter i buksa bare jakken passer Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nettbutikk for å kjøpe kopier av Crocs? LoL ? Så skal du betale for frakten av kopier? Teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå