Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Nytt midi kabinett

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på jakt etter ett nytt kabinett.

jeg har prøvd å finne ett på egenhånd men finner kun gode kabinetter som ikke blir solgt lengre-.-

spesifikasjonene til kabinettet er at det må ha god kjøling.. forhåpentligvis et vifte hull på toppen av kabinettet.

den må isolere lyden godt og ha lite vibrasjoner..

den trenger kun plass til 2 harddisker, og jeg skal bytte viftene i den med noen bedre.

det må være Midi-tower og ATX.

og prisen burde være så lav som mulig.. rundt 450-650kr?

noen som kan hjelpe?

Endret av Larsen91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg er på jakt etter ett nytt kabinett.

jeg har prøvd å finne ett på egenhånd men finner kun gode kabinetter som ikke blir solgt lengre-.-

spesifikasjonene til kabinettet er at det må ha god kjøling.. forhåpentligvis et vifte hull på toppen av kabinettet.

den må isolere lyden godt og ha lite vibrasjoner..

den trenger kun plass til 2 harddisker, og jeg skal bytte viftene i den med noen bedre.

det må være Midi-tower og ATX.

og prisen burde være så lav som mulig.. rundt 450-650kr?

noen som kan hjelpe?

Ser ut til at det er umulig å få alle dine ønsker. Leiter selv som en gris om dagen men jeg har litt bedre budget enn det du har. Men i den prisklassen skulle jeg sett på Antec 300. Jeg ser selv på Antec 182 eller et Lian-li kabinett men begge dem ligger på det dobbelte av det du har tenkt og legge. Men vi har dem samme Ønskene med støy og kjøling. Men som sagt, i ditt fall så Antec 300 er visst nok helt greit... så litt på det selv også... men tenkte jeg kunne legge litt mer penger i ett skikkelig kabinett som kan følge med noen år. Men finnes et sykt stilig kabinett for 600 på Pixmania for 600.- Men vet ikke åssen det er på støy. Men er GODE kjølings muligheter...

Lenke til kommentar

grunnen til at den må være litt billig er siden jeg skal bruke ganske penger på nye vifter, anti-vibrasjon,lyd-isolerende matter og høykvalitets kjølepasta.

så totalt så blir dt å koste litt.

og jeg skal se på Antec 300, og dt blir ikke så mye kabel rot siden jeg har en modulær strømforsyning og noen kabelstrømper og strips.

Endret av Larsen91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...