Yetipants Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Uansett om du vil være superstjerne eller vanlig småbyjente blir resultatet det samme: Hannah Montana-spillet skuffer stort. Les mer Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hehe, noen ganger unner jeg ikke jobben spillanmeldere gjør.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg har hørt at det skal være lette achievements på dette spillet, kommer nok til å kjøpe det for å få med de. Jeg spilte nylig My Horse & Me 2, jeg eier med andre ord ikke skam. Dette blir dermed ikke noe problem Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Du må gjerne gjøre det, bare vær obs på at ett av dem krever at du spiller det ene minispillet sammen med tre venner. Hvis du ikke har fire kontrollere til maskinen din (eller kjenner noen som har flere), kan det bli en dyr affære å få full pott. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Uansett om du vil være superstjerne eller vanlig småbyjente blir resultatet det samme: Hannah Montana-spillet skuffer stort. Les mer Du hadde altså positive forventninger? Dette spillet blir garantert julegave til noen venner. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Du må gjerne gjøre det, bare vær obs på at ett av dem krever at du spiller det ene minispillet sammen med tre venner. Hvis du ikke har fire kontrollere til maskinen din (eller kjenner noen som har flere), kan det bli en dyr affære å få full pott. Takk for tips Jeg har et par gitarer samt tre håndkontrollere så den biffen skal jeg greie Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ahh, jeg satt og leste meg igjennom hele anmeldelsen i håp om den skulle få 1/10. Der skuffet du Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Uansett, hva forventer man av en lisens så melkbar som Hanna Montana? Hiv sammen noe skit i løpet av et halvt år og håv inn. Snart ser vi vel Hanna-stæsj til Sims 2 også: Hear ye, hear ye! Now thou can play as thy favorite squealin' pig! Dresses, wigs and a fully equipped stage! Build thy home just as thou saw on television! Get thy bottom to the nearest stall now! Endret 19. mai 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ahh, jeg satt og leste meg igjennom hele anmeldelsen i håp om den skulle få 1/10. Der skuffet du 1/10 er forbeholdt de spillene som virkelig er ødelagte, som ikke engang har forutsetninger for å være morsomme. Hannah Montana kunne ha vært helt greit eller til og med ganske bra hvis utviklerne hadde gjort jobben skikkelig. Det gjorde de ikke, så da ble det 2/10. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Uansett, hva forventer man av en lisens så melkbar som Hanna Montana? Hiv sammen noe skit i løpet av et halvt år og håv inn. Snart ser vi vel Hanna-stæsj til Sims 2 også: Hear ye, hear ye! Now thou can play as thy favorite squealin' pig! Dresses, wigs and a fully equipped stage! Build thy home just as thou saw on television! Get thy bottom to the nearest stall now! Tror det er kommet noe for å ha Miley Cyrus i spillet.... Eller så var det bare en mod... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg har bare sittet og ventet på et Hannah Montana spill. Men tror ikke det blir en stor sukksess Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Fikk spillet i posten i går, skal teste det i kveld. 'Gleder' meg :!: Blir hvertfall 1000 lette! Da runder jeg snart 100K Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Smålig epic bump der gutt! Jeg håper ikke du betalte for spillet, slike utviklere fortjener ikke penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg