Funkmasterfleksnes Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er kanskje litt anderledes når det ikke "bare" er vanlig engelsk.Trodde alle hadde fri i morgen jeg Hva faen fri i Morgen??? har matteprøve og geografiprøve jeg..... LOL jeg er fra ØSTFOLD er faen aldri noe fri her..... Haha, vi er så godt som ferdig med skolen for i år. Har hatt to to uker med skole etter påske Lenke til kommentar
tomabino Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hva fikk folk på eksamen da? Jeg er godt fornøyd med min 6'er, men er pissed på engelsklæreren min som mente jeg "bare holdt til en sterk 5'er" :@ Sitter nå og formulerer klagebrevet mitt, for den 5'eren finner jeg meg ikke i. Har hatt 6 i engelsk siden eg ble født! Ingen i klassen min fikk 6 i noen av fagene hennes, og mange tenker på å klage. Dermed ser jeg den 6'eren i standpunkt engelsk som allerede i boks, sådan. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Fikk 5, litt skuffet men fornøyd nok. Det mest irriterende er alt bullshittet lærerene har kommet med om at vi ikke kunne bruke pc osv. noe som trolig har kostet meg 6eren. Skrive på pc=raskere=mer tid på eksamen. Skrive for hånd=Uleselig håndskrift=Trekk i karakter fordi sensor ikke forstår hva man har skrevet. Var bare tre 5ere i klassen vår, den eneste som kom opp, og det var heller ingen seksere. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Ble en 5'er her og. Forventet igrunn en 6'er, slik som jeg fikk i standpunkt, men det er jo ikke krise av den grunn. Lenke til kommentar
Heykän Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei! har tentamen i denne oppgaven i morgen, denne tråden er nydelig! men jeg bare lurte på om det ikke var noen som muligens fortsatt har denne, og har lyst til å legge den ut ? kun til innspirasjon og hjelp. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Fikk selv denne oppgaven til tentamen på onsdag, og jeg har valgt Irland selv. Læreren min sa jeg gjerne skulle ha med konflikten mellom protestanter og katolikker i Irland. Og om fattigdommen der. Bare sånn hvis et er noen andre som har valgt Irland Lenke til kommentar
Heykän Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 høres bra ut! har du sett prøve oppgavene ? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Nei, de får vi ikke før dagen tentamen/eksamen er Lenke til kommentar
Heykän Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har de, de ligger ute på nettet, kan legge de ut etterpå. Lykke til! Lenke til kommentar
dubidu Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 kan du vær så snill å legge ut oppgavene fra tentamen/eksamen? har heldags med samme emne i morgen og kan hende jeg får noen lignenede oppgaver og greit å være forberedt. Lenke til kommentar
Heykän Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 vi fikk akkurat di samme oppgavene som denne prøva viser, slenger med sensorveiledning og jeg / fasit så får du kose deg! http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/Tidligere_gitte_eksoppg_Kunnskapsl/Fellesfag_vgs/V09/ENG1002_ENG1003_Engelsk_E_V09.pdf http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/V2009/ENG1002_ENG1003_Engelsk_Sensorveiledning_V09.pdf Lenke til kommentar
dubidu Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 takk. fikk du tekstene "a year in hong kong" og "it pays working abroad" i forbredelsehefte eller bare "a year in hong kong"? Lenke til kommentar
Heykän Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Begge to, det der er den prøva du får, så det er bare å skrive, så blir det en kort tentamen i morra Lenke til kommentar
bob2718 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) *glem denne posten* Endret 21. april 2010 av Major_Tom Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 vi fikk akkurat di samme oppgavene som denne prøva viser, slenger med sensorveiledning og jeg / fasit så får du kose deg! http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/Tidligere_gitte_eksoppg_Kunnskapsl/Fellesfag_vgs/V09/ENG1002_ENG1003_Engelsk_E_V09.pdf http://www.udir.no/upload/Eksamen/Videregaende/V2009/ENG1002_ENG1003_Engelsk_Sensorveiledning_V09.pdf ELSKER DEG!<3 (sorry for caps lock, men jeg er så glad:D) Lenke til kommentar
HipSar Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg har dette emnet i tentamen i morgen, og har bestemt meg for å en feature-artikkel om å studere i Australia. Har jobbet med en liten disposisjon til teksten, og lurer på om det er noen som ser noe jeg har glemt eller som kan endres? 1. Om å fullføre vidaregåande og ha lyst på noko ”meir”. Nye utfordringar osv. Ikkje alle tar det steget, men det gjorde eg. 2. Kort presentasjon av Australia 3. Den typiske person frå Australia. Likhetar og forskjellar mellom nordmenn og folk frå Australia. 4. Kan det føre til konfliktar? Kvifor/kvifor ikkje? Nordmenn litt meir pinglete enn folk frå Australia kanskje? 5. Problem med språk? Kvardagen? Kultur? Vis til eksempler. 6. Det australske skulesystemet. Ris/ros? 7. Kva tente eg på å studere i Australia? 8. Konklusjon – samandrag av det eg har skreve. Endret 4. mai 2010 av HipSar Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hadde samme oppgave på tentamen som eksamen 09. Og siden skolen fant ut at noen hadde fasiten droppet de del 1 Visste ikke dette var lov, vi brukte jo fjordårets som Udir la ut som veiledning. (Alle hjelpemidler tillat!) Hadde det vært en elev som brukte lærerbruker og fikk tak i årets hadde det vært en helt annen sak ... Men. Fikk 5/6 så ble litt fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå