Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, hva var det da... Personal values does not matter any more. Hardly. we see this in the way all the celebrities are represented on television, even though they have no talent, wisdom or education. These 'stars' often have outward beauty, personal wealth and unlimited self-confidence, but do they have the "old" values, like compassion and family care? Yet, our fascination over "Big Brother"-stars is almost endless. Today, there are very few who can hope to achieve the superficial qualities of the show hero. Therefore, they feel disillusioned and worthless, and uses violence as a way to get rid of their frustration. What we need is a change in society bla bla Mer eller mindre. Forferdelig skrevet, jeg vet, men det er ca. det samme budskapet ^^ Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, hva var det da... Personal values does not matter any more. Hardly. we see this in the way all the celebrities are represented on television, even though they have no talent, wisdom or education. These 'stars' often have outward beauty, personal wealth and unlimited self-confidence, but do they have the "old" values, like compassion and family care? Yet, our fascination over "Big Brother"-stars is almost endless. Today, there are very few who can hope to achieve the superficial qualities of the show hero. Therefore, they feel disillusioned and worthless, and uses violence as a way to get rid of their frustration. What we need is a change in society bla bla Mer eller mindre. Forferdelig skrevet, jeg vet, men det er ca. det samme budskapet ^^ Godt skrevet og bra formulert Lenke til kommentar
Thegoogle Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja, hva var det da... Personal values does not matter any more. Hardly. we see this in the way all the celebrities are represented on television, even though they have no talent, wisdom or education. These 'stars' often have outward beauty, personal wealth and unlimited self-confidence, but do they have the "old" values, like compassion and family care? Yet, our fascination over "Big Brother"-stars is almost endless. Today, there are very few who can hope to achieve the superficial qualities of the show hero. Therefore, they feel disillusioned and worthless, and uses violence as a way to get rid of their frustration. What we need is a change in society bla bla Mer eller mindre. Forferdelig skrevet, jeg vet, men det er ca. det samme budskapet ^^ Kan det finnes flere løsninger enn dette? Jeg svarte noe slikt: True personal values do not count any longer. Hardly. We see this in the way our media are filled with pictures and reports about celebrities, who, far too often, have no talent, wisdom or education. Very few people today have, or can hope to acquire, the superficial qualities of the show hero. Consequently, they are feeling disillusioned and worthless and resort to violence to get rid of their frustration. What is needed is a reorientation, a new direction in society, where substance replaces mere sheen. Yet, our fascination with today’s empty-headed Big Brother ‘stars’ is endless. Such ‘stars’ often have outward beauty, personal wealth and unlimited self-confidence, but does that mean that they possess the true values of the past: family responsibility, care, compassion and empathy? Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 selvfølgelig kan det skrives på flere måter Jeg syntes både din og min rekkefølge ga mening Harald: Thanx Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Tok den litt anderledes selv: Very few people today have, or can hope to acquire, the superficial qualities of the show hero. Such ‘stars’ often have outward beauty, personal wealth and unlimited self-confidence, but does that mean that they possess the true values of the past: family responsibility, care, compassion and empathy? Hardly. True personal values do not count any longer. We see this in the way our media are filled with pictures and reports about celebrities, who, far too often, have no talent, wisdom or education. Consequently, they are feeling disillusioned and worthless and resort to violence to get rid of their frustration. What is needed is a reorientation, a new direction in society, where substance replaces mere sheen. Yet, our fascination with today’s empty-headed Big Brother ‘stars’ is endless. BTW fuckings drittlærere og drittrektor som sa det ikke var tillat med pc under eksamen. Sliter selv med svært stygg og til tider uleselig håndskrift som jeg har fått bemerket flere ganger men da jeg spurte om å få søke om pc når vi fant ut at vi hadde kommet opp sa de det var for sent >< Endret 20. mai 2009 av mrjazz Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Svarte nesten det samme som deg mrjazz, hadde de to siste setningene i motsatt rekkefølge, da jeg syns at den setningen du har nest sist avsluttet teksten på en fin måte Ikke lov med PC? Bullshit! Alle i min klasse hadde PC, og tilgang på ordbok på nett. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg hadde ikke kommet på skolen, hvis vi IKKE hadde fått lov å bruke pcen. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Dette er snakk om skriftlig, ikkesant? Orker ikke lese hele tråden :!: Lenke til kommentar
love-foofighters Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg orker ikke å tenke mer på denne eksamenen jeg nå.. Er ferdig og det er så deilig...! btw, her er oppgaven.. Sikkert mange som får denne som tentamen neste år.. Hehe.. Er bare å glede seg til juni nå da, er vel da vi får karakteren, så satser vi på at vi slipper muntlig eksamen! eksamensoppgave.pdf Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Helt enig med deg . Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Så det her er for ungdomskolen elns? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Men hva faen, jeg går jo siste året vgs og er oppe i engelsk skriftlig. Jeg har ikke fått noe som helst forberedelsepapirer, eller tips til hva jeg burde lese på.. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Engelsk er jo avsluttende 1. året på studiespesialliserende og 2. året for yrkesfag. Når har du eksamen? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Har samfunnsfaglig engelsk, er et fordypningsfag på studie spesialiserende, og har eksamen i morgen edit, skriveleif Endret 21. mai 2009 av DMN Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er kanskje litt anderledes når det ikke "bare" er vanlig engelsk. Trodde alle hadde fri i morgen jeg Lenke til kommentar
DMN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 ja, er sikkert det, hadde nok fått en melding av læreren hvis jeg hadde missa noen papirer. men neh, vi har eksamen. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Det er kanskje litt anderledes når det ikke "bare" er vanlig engelsk.Trodde alle hadde fri i morgen jeg Hva faen fri i Morgen??? har matteprøve og geografiprøve jeg..... LOL jeg er fra ØSTFOLD er faen aldri noe fri her..... Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Dere vet oppgave 2a, der det handla om Hong Kong. Jeg tok den, men nå er jeg usikker. Hva var det man skulle skrive egentlig? Det sto at vi skulle reklamere landet Hong Kong, var det det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå