galskab Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Flere enn meg som stusset over at det ikke var oppgitt ca hvor lange noen av tekstene skulle være? Ingen av sensorene kunne svare meg på det heller Teksten må jo være god, da. Nytter ikke å skrive fem sider om ingenting Lenke til kommentar
Kanchelskis125 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Selve stilen min ble på litt over 1 side. Kunne sikkert skrevet meir, og kanskje litt meir innenfor temaet, men følte siste avsnittet var ein såpass god slutt at jeg ikke ville ødelegge den. Endret 20. mai 2009 av Kanchelskis125 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Flere enn meg som stusset over at det ikke var oppgitt ca hvor lange noen av tekstene skulle være? Ingen av sensorene kunne svare meg på det heller Teksten må jo være god, da. Nytter ikke å skrive fem sider om ingenting Forsåvidt, men bare synes det var litt rart at de ikke satt en viss standard. Landet på ~1,5, så håper det er greit Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Synes det gikk dritbra egentlig!! Fikk til slutt 6 sider med Areal 14 1.5 linjeavstand... 4 sider på del2. jeg har trua:P Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Tror at enten gikk det knallbra, eller så gikk det dårlig Skrev omtrent tre og en halv side på del 2. Hva skrev folk om? Og hva svarte dere på del 1? Om dere husker ? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Var litt att og fram der man skulle sette rekkefølgen på de setningene for å lage sammenheng siden det var så mange muligheter, følte tilslutt jeg klarte å lage den beste sammenhengen uten at jeg husker svaret mitt. Fikk 6 håndskrevne sider til slutt, 4 på del 2. Fikk dere skrive på pc? Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Var litt att og fram der man skulle sette rekkefølgen på de setningene for å lage sammenheng siden det var så mange muligheter, følte tilslutt jeg klarte å lage den beste sammenhengen uten at jeg husker svaret mitt.Fikk 6 håndskrevne sider til slutt, 4 på del 2. Fikk dere skrive på pc? selvfølgelig trodde alle måtte det jeg??? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Var litt att og fram der man skulle sette rekkefølgen på de setningene for å lage sammenheng siden det var så mange muligheter, følte tilslutt jeg klarte å lage den beste sammenhengen uten at jeg husker svaret mitt.Fikk 6 håndskrevne sider til slutt, 4 på del 2. Fikk dere skrive på pc? selvfølgelig trodde alle måtte det jeg??? Skrev dere ikke på pc, oj, trodde alle gjorde det jeg, hvor i landet er du fra da? Jeg skrev totalt litt under 5 hele sider i størrelse 12 med 1,5 linja avstand, med kilder. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kødder dere! Vi fikk beskjed om at det var statlig vedtatt at pc ikke ble brukt under eksamen så alle herfra (Porsgrunn) skrev for hånd! Hvor er dere fra? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 jeg kom også opp i engelsk, men jeg fikk ikke noen papirer som sa hva jeg burde forberede meg på? er det noe alle får? Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Kødder dere! Vi fikk beskjed om at det var statlig vedtatt at pc ikke ble brukt under eksamen så alle herfra (Porsgrunn) skrev for hånd!Hvor er dere fra? Skien xD Lenke til kommentar
Thegoogle Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skrive for hånd må jo være trist Skrev 3 sider på del2, håper på 4 Task 2AB var litt vrien. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Heldig for meg så var jo ikke engelsk det værste faget å komme opp i da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Enten gjør jeg det skikkelig dårlig, eller gjør jeg det bra. Dårlig mener jeg en 2er, men tror jeg gjorde en helt ok jobb. 3 er liksom helt forventent(skuffa), 4 blir jeg veldig fornøyd. Så satser på en 4er..men det første oppgaven. Lille oppgaven, hva er det rikigte:p Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skrev seks sider med skrift størrelse 12 og halv annen linje avstand jeg. Er i hvertfall veldig fornøyd med hvordan det gikk Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Phew, håper min var verdig sekser Grammatikken min er jeg sikker på var i orden, innholdet er jeg noe mer skeptisk til Lenke til kommentar
Harald The Man Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hvilken oppgaver valgte dere folkens? Valgte 2a og 3b jeg Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 2B og 3B mener jeg å huske Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 2B og 3B Men lurer veldig på hva folk skrev på 2B?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå