Kakeboxx Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hun som kom å fortalte oss at vi kom opp skriftlig, sa at det utelukket sjansen for å komme opp muntlig. FEIL! Alle står på listene(inkludert de som kom opp i engelsk) for å komme opp i muntlig. Det vil si at de som kom opp i engelsk har like stor sjanse som å komme opp som alle som ikke kom opp. Men det er en liten sjanse for at man kommer opp i begge delene. Men det kan skje ! Det er feil igjen. Våre lærere sier at man har en minimal sjangse for å komme opp i muntlig og vi skal ikke tenke på det for det er så bitte liten sjangs.. Lenke til kommentar
joey92 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Har på følelsen at dette ikke kommer til å gå bra, men det er noe jeg gjerne skulle vite som dere kunne hjelpe meg med. Jeg og 14 andre i klassen min kom opp, i A-klassen, selfølgelig de 15 første på klasse lista(og siden etternavnet starter på aa har jeg forapt når det kommer til sånne ting), og av inntrykk øler jeg at det er veldig mange av a-klassene som kommer opp. Hvordan er det med dere? Er det spredd, eller er det generlt de første i en klasse? Da spesielt A? Hele A-klassen på NTG-bærum kom iallefall opp. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg går i A-klassen på Oslo Handelsgymnasium, og 8 av 31 som kom opp går i klassen min. Vi er 8 klasser Lenke til kommentar
Nubby07 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hun som kom å fortalte oss at vi kom opp skriftlig, sa at det utelukket sjansen for å komme opp muntlig. FEIL! Alle står på listene(inkludert de som kom opp i engelsk) for å komme opp i muntlig. Det vil si at de som kom opp i engelsk har like stor sjanse som å komme opp som alle som ikke kom opp. Men det er en liten sjanse for at man kommer opp i begge delene. Men det kan skje ! Det er feil igjen. Våre lærere sier at man har en minimal sjangse for å komme opp i muntlig og vi skal ikke tenke på det for det er så bitte liten sjangs.. Hehe nei, det er ikke feil. Absolutt alle elever som går Studiespes i førsteklasse nå kan komme opp i eksamen uavhengig om de er trukket ut til skriftlig eksamen i engelsk eller ikke. Det er ikke slik at navnet ditt blir borte fra alt som heter eksamen i førsteklasse fordi du kom opp i engelsk, men derimot er det liten sannsynlighet at man kommer opp i begge, slik som du påpeker. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hun som kom å fortalte oss at vi kom opp skriftlig, sa at det utelukket sjansen for å komme opp muntlig. FEIL! Alle står på listene(inkludert de som kom opp i engelsk) for å komme opp i muntlig. Det vil si at de som kom opp i engelsk har like stor sjanse som å komme opp som alle som ikke kom opp. Men det er en liten sjanse for at man kommer opp i begge delene. Men det kan skje ! Rart da rektor kom inn til oss og så at vi ikke kunne komme opp til muntlig eksamen da vi hadde kommet opp skriftlig Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Godt å se at det var mange flere som kom opp i engelsk. Oppgaven er da i grunnen ganske grei den, veldig løst tema. Takk for de som har laget gode notater og komt med linker btw! Nå skal det lesest litt. Og lykke til alle sammen (: Lenke til kommentar
rastaboy Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Men HALLO!!! Er vel samma hvem som kanskje ikke kommer opp neste gang! VI HAR KOMMET OPP, og vi skal ha eksamen I MORGEN! Kan vi ikke heller diskutere det som er viktig her, og det er; hvordan forberede oss best mulig?!? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tråden heter engelsk eksamen 2009, ikke spesifisert muntlig eller skriftlig Lenke til kommentar
2mine Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Skal vi skrive fordeler og ulemper med å bo i et engelsk-talende land generelt OG fordeler og ulemper med å bo i ett spesielt land? Lenke til kommentar
etnies Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Takk for mange nyttige ideer, kjempe masse bra som jeg faktisk har oversett når jeg har lest igjennom forbredelsesdelen selv! Nå begynner endelig forbredelsesteksten min å ta form, ihvertfall på vedlegg 1. Hong Hong delen står fortsatt litt stille, kan liksom komme hva som helst uforutsett. Men tipper vel på at det blir et reisebrev ellernoe slik, men man kan aldri være for sikker.. Hmm? Lenke til kommentar
Keik0 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Forslag til "recent events" i Canada? Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det meningen vi skal gjøre noe spesielt med de to vedleggene? Er ikke de der bare for å gå oss en pekepinn på hva temaet går ut på? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hun som kom å fortalte oss at vi kom opp skriftlig, sa at det utelukket sjansen for å komme opp muntlig. FEIL! Alle står på listene(inkludert de som kom opp i engelsk) for å komme opp i muntlig. Det vil si at de som kom opp i engelsk har like stor sjanse som å komme opp som alle som ikke kom opp. Men det er en liten sjanse for at man kommer opp i begge delene. Men det kan skje ! Rart da rektor kom inn til oss og så at vi ikke kunne komme opp til muntlig eksamen da vi hadde kommet opp skriftlig Akkurat samme hos oss, rektor (eller vise rektor) sa at det var 0 % sjanse for at vi kunne komme opp i muntlig. Ser ut som lærerne rundt om i norge har mange forskjellige tanker om hvordan dette løses Lenke til kommentar
etnies Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det meningen vi skal gjøre noe spesielt med de to vedleggene? Er ikke de der bare for å gå oss en pekepinn på hva temaet går ut på? jo, vi kan selv bestemme hvordan vi ønsker å bruke de. Jeg tror de er en slags pekepinn ja, og personlig tror jeg at til det første vedlegget blir en artikkeloppgave og det andre kanskje et reisebrev/dagbok/fortelling ellernoe slik. Men det er vanskelig å si! Lenke til kommentar
mercy Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 våre lærere sier at det er absolutt ingen sjanse for at vi som kommer opp i skriftlig, også kommer opp i muntlig. det skjer liksom ikke, 100 % sikkert. meen tilbake til selve oppgaven. så noen nevnte før i tråden at man skulle fokusere på enten visiting, studying eller working.. ikke alle sammen, bare en av dem? vet noen om dette er riktig? Lenke til kommentar
The King Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det samme sa de på skolen vår. Dere kommer garantert ikke opp i muntlig på noe som helst måte! Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tror man skal velge mellom studying eller working, ikke visiting. Lenke til kommentar
Keik0 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 noen som har forslag til "recent news" fra Canada? sliter helt villt med det... Funnet noe? OL i Vancouver har vel egentlig ikke noe med "social values" å gjøre, eller..? Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Om noen finner noen relevante events i australia, skal jeg dele ut en premie. Lenke til kommentar
carref Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg vil bare takke alle sammen som har skrevet linker og nyttig informasjon!! Dette har hjulpet meg masse, masse, masse og jeg begynner faktisk å se lyset i enden av tunnelen :!: LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå