Gå til innhold

Når kommer HTC Touch Pro 2 i salg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hater egentlig og vente på noe, spesielt mobiltelefoner som er kjøpt på nett.. så når min Touch Pro 2 klarer og være i kristiansand 09.43 i dag på formiddag og enda ikke har klart å flytte seg 60 minutter lengre sør blir jeg rett og slett sur.. åhoi..

 

Noen andre som har fått sin telefon i dag? :)

 

Sitter med akkorat samme følelse som deg nå :p

min kom til Tromsø klokken 12.14 i dag etter å ha brukt nesten fire dager på reisen opp fra Oslo... og da hadde jeg ett lite håp om at den skulle klare å komme seg helt fram til Finnsnes før posten skulle stenge, men den er fortsatt i Tromsø... Får krysse fingrene på at den klarer å komme seg fram til i morgen.. :D

Lenke til kommentar
Det har ingenting å si. Du kan lade den til den har nok batteri til at du kan bruke den en stund, for eksempel. Eller ikke lade den i det hele tatt og bruke den til den er utladet.

så det er ikke sånn at du må lade den i X antall timer før jeg begynner å bruke den? sånn som det var for noen år tilbake.. er en stund siden sist jeg kjøpte ny telefon :p

Lenke til kommentar

KONGE TELEFON :thumbup:

bare en ting som jeg sliter litt med her... får ikke til å sende/mota mms eller få værmeldingen til å virke.. (har Tele2) problemet starter vel allerede der?

hadde en htc touch diamond for en stund tilbake en periode, hadde samme problemet da, og fant ikke utav det.. noen som vet hva problemet er og eventuellt løsning på problemet?

Lenke til kommentar

Ojoj, lurer veldig på om jeg skal kjøpe denne eller Sony ericsson sin Xperia telefon. Forskjell på 400 i pris med tele2 champion 89. Noen som har lyst til å overbevise meg om at Pro 2 er verdt de 400 kronene i forhold til Xperia? Har mest lyst på Pro 2 selv, men som student prøver jeg jo å spare inn der jeg kan :p

Lenke til kommentar
Ojoj, lurer veldig på om jeg skal kjøpe denne eller Sony ericsson sin Xperia telefon. Forskjell på 400 i pris med tele2 champion 89. Noen som har lyst til å overbevise meg om at Pro 2 er verdt de 400 kronene i forhold til Xperia? Har mest lyst på Pro 2 selv, men som student prøver jeg jo å spare inn der jeg kan :p

Siden Xperia er utdatert sier vel valget seg selv, eller?

Lenke til kommentar
Jeg var og hentet tre stk. på jobb idag. :)

Førsteinntrykket var bra. Men jeg er litt nervøs for skjermen. Noen som har lagt på den beskyttelsesfilmen som følger med?

prøvde å legge på den skjerm besktytteren som fulgte med, men det gikk ikke så veldig bra.. hadde fått lagt den på, men da så jeg selvfølgelig at det var litt støv øverst på skjermen, så da rev jeg av hele driten for å prøve på nytt.. noe jeg aldri skulle gjort.. er faen meg støv over hele skjermbeskytteren :mad: lurer på om jeg skal kjøpe sånn "invisible shield" noen som har erfaring med det som vet om det er veldig vanskelig å sette på? har sett noen filmer på Youtube, og det ser jo veldig enkelt ut..

Lenke til kommentar
Jeg var og hentet tre stk. på jobb idag. :)

Førsteinntrykket var bra. Men jeg er litt nervøs for skjermen. Noen som har lagt på den beskyttelsesfilmen som følger med?

prøvde å legge på den skjerm besktytteren som fulgte med, men det gikk ikke så veldig bra.. hadde fått lagt den på, men da så jeg selvfølgelig at det var litt støv øverst på skjermen, så da rev jeg av hele driten for å prøve på nytt.. noe jeg aldri skulle gjort.. er faen meg støv over hele skjermbeskytteren :mad: lurer på om jeg skal kjøpe sånn "invisible shield" noen som har erfaring med det som vet om det er veldig vanskelig å sette på? har sett noen filmer på Youtube, og det ser jo veldig enkelt ut..

Du kan vaske den, og sette den på pånytt.

Lenke til kommentar
Jeg var og hentet tre stk. på jobb idag. :)

Førsteinntrykket var bra. Men jeg er litt nervøs for skjermen. Noen som har lagt på den beskyttelsesfilmen som følger med?

prøvde å legge på den skjerm besktytteren som fulgte med, men det gikk ikke så veldig bra.. hadde fått lagt den på, men da så jeg selvfølgelig at det var litt støv øverst på skjermen, så da rev jeg av hele driten for å prøve på nytt.. noe jeg aldri skulle gjort.. er faen meg støv over hele skjermbeskytteren :mad: lurer på om jeg skal kjøpe sånn "invisible shield" noen som har erfaring med det som vet om det er veldig vanskelig å sette på? har sett noen filmer på Youtube, og det ser jo veldig enkelt ut..

Du kan vaske den, og sette den på pånytt.

skal prøve det :thumbup:

Lenke til kommentar
Ojoj, lurer veldig på om jeg skal kjøpe denne eller Sony ericsson sin Xperia telefon. Forskjell på 400 i pris med tele2 champion 89. Noen som har lyst til å overbevise meg om at Pro 2 er verdt de 400 kronene i forhold til Xperia? Har mest lyst på Pro 2 selv, men som student prøver jeg jo å spare inn der jeg kan :p

 

Den er kanskje 400 dyrere i dag, men du får de 400 lett igjen når du skal selge den.. får en del mer for en telefon som kom sommeren 2009 enn slutten av 2008..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...