Superalex1 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) noen som vet når HTC touch pro 2 kommer? klare snart ikje å vente lenger Endret 21. mai 2009 av datating Emnetittel Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 2 kvartal 2009 sto det på Amobil. Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 2 kvartal 2009 sto det på Amobil. I første halvdel av juni har htc opplyst. Den telefonen kan virkelig bli en god PDA og telefon i en og samme enhet! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ... som Touch Pro og TyTN 2 var før den. Personlig ser jeg ikke den store revolusjonen med Touch Pro, men er jo forsåvidt glad den kommer. Får se om jeg klarer å holde meg fra å oppgradere. Lenke til kommentar
AlwaysSomething Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg klarer heller nesten ikke vente. Jeg venter på N86 da, men føler med deg Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ... som Touch Pro og TyTN 2 var før den. Personlig ser jeg ikke den store revolusjonen med Touch Pro, men er jo forsåvidt glad den kommer. Får se om jeg klarer å holde meg fra å oppgradere. En av de for meg viktigste forbedringene med Touch Pro2 er at tastaturet er betydelig større, romsligere og dermed bedre enn f.eks. TyTnII, som ble for knotete for meg. En annen ting er at skjermen er av solid størrelse. Og det er vel også en rekke andre forbedringer også... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hadde forhåndbestilt den eller hva som helst hadde den hat mini jack. Siden dette mangler må jeg være nøtt til og knøtte på det rævva touch tastaturet til touch hd... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ... som Touch Pro og TyTN 2 var før den. Personlig ser jeg ikke den store revolusjonen med Touch Pro, men er jo forsåvidt glad den kommer. Får se om jeg klarer å holde meg fra å oppgradere. En av de for meg viktigste forbedringene med Touch Pro2 er at tastaturet er betydelig større, romsligere og dermed bedre enn f.eks. TyTnII, som ble for knotete for meg. En annen ting er at skjermen er av solid størrelse. Og det er vel også en rekke andre forbedringer også... Større tastatur og større skjerm er kjekt, men ingen revolusjon. Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Moskus skrev: "Større tastatur og større skjerm er kjekt, men ingen revolusjon." Jeg tror ikke det er noe poeng i å begi seg inn i en "diskusjon" av hva som er "revolusjon", men større tastatur og større skjerm er faktisk MER enn bare noe som er "kjekt": Disse (form)faktorene er av største betydning for den daglige praktiske bruken av mobilen/PDA-en. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Aner ikke hvorfor priskalkulatoren ikke viser priser. Er jo en stund siden prisene begynte å dukke opp. Datoen er dog ikke helt sikker enda som dere ser: Amentio: 5860 kr, ETA 26. juni MPX: 5990 kr, ETA 3. juli Netshop: 5995 kr, ETA 9. juni Multicom 5867 kr, ETA 26. juni Endret 21. mai 2009 av StaBBer Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bedriftsbutikken hos Telenor har bekreftet dato 26.06.09. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 Bedriftsbutikken hos Telenor har bekreftet dato 26.06.09. jaja, bare å smøre sæ me tålmodighet... Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Uten 3,5mm jack så er den ikke verdt en dritt i mine øyne... Lenke til kommentar
mortenandersen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Uten 3,5mm jack så er den ikke verdt en dritt i mine øyne... Det høres mildt sagt overdrevent og rett ut sagt lite gjennomtenkt ut, fordi denne mangelen meget lett kan løses med en svært kort kabel-stump, som attpå til fast kan være festet til den enheten man ønsker å koble til telefonen. Posten ovenfor tar heller ikke hensyn til alle de virkelig positive aspektene (formmessig (bl.a. skjerm og tastatur) og softwaremessig) som preger denne telefonen. Endret 22. mai 2009 av mortenandersen Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 åssen blir skjermen egentlig? Vil den bli "ripefri" (please la den bli det) eller er det samme greia som Diamond og touch Pro? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Vel det følger vel alltid med en sånn skjermbeskyttelse, så tviler på den er ripefri. Her er forresten en detaljert omtale av TP2. Tysk, men linker med Google Translate: Link Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Vel det følger vel alltid med en sånn skjermbeskyttelse, så tviler på den er ripefri. Her er forresten en detaljert omtale av TP2. Tysk, men linker med Google Translate: Link Den skjermbeskyttelsen som følger med, vet du om den er bra? eller holder den en dag før den begynner å slippe i kantene? ser at diverse nettbutikker venter å få den på lager 3. juli.. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Det vet jeg dessverre ikke. Jeg har planer om å ikke bruke skjermbeskyttelse, men derimot å bruke futteral/veske. Følger det med minnekort forresten? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Kommer det norsk versjon av denne telefonen, så man får Æ-Ø-Å eller må man bruke spesial knapp.. bestiller fra utlandet vist ikke touch pro 2 kommer til butikkene snart.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Man må nok innom en Fn-knapp uansett, men det er uendelig mye enklere enn å skrive norsk på et engelsk oppsett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå