Sigralix Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er det ingen som skal på Wacken her? Det er for dårlig Selv skal jeg på Norway Rock Festival og Wacken Open Air Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hove! En poll hadde gjort seg i første post. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Roskilde nå om to uker er et must. Lineupen er ikke den helt store i år, men Roskilde blir alltid konge uansett Ellers så har Storåsfestivalen blitt tradisjon etterhvert også, må nesten dra dit når man har tatovert logoen i nakken Forøvrig norges desidert koseligste festival, med en genial lineup i år! Helt til slutt blir det antagelig biltur til Oulu i Finland med en kompis for å se Heaven & Hell. Var der i fjor også, og fikk med oss Manic Street preachers og Within Temptation. Finner er verdens morsomste folk å være på fylla med Endret 13. juni 2009 av _nomad Lenke til kommentar
tronn Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Midnattsrocken er fantastisk. Fete band som deep purple, twister sister, cc cowboys og kaizers orchestra kommer. Campen og folket er helt rått, og det blir ekstra lett å feste når man har sola i trynet hele natten. Anbefales! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Blir forhåpentligvis Norway Rock festival på meg. Må jo få med meg Manowar. Lenke til kommentar
Blankt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Skal være frivillig på Storåsfestivalen, blir bra med The Soundtrack of out lives, Kaizers, Datarock, Timbuktu, Wave Machines, Tommy Tokyo og ikke minst Big Bang på et fantastisk festivalområde ute i skogen! - HalvdanSB Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har ikke vært på storfestivaler før, men har sykt lyst til å enten dra på øyafestivalen eller roskilde! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Roskilde og Malakoff Rockfestival 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 North sea Jazz og stockholm jazzfestival Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 3 dager, 36 minutter og 12 sekunder til Roskilde! Lenke til kommentar
probin Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Er det ingen som skal på Wacken her? Det er for dårlig Selv skal jeg på Norway Rock Festival og Wacken Open Air JEG skal på wacken!!! WAAAACKEEEEEEEN!!! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Drar til Roskilde med båt på lørdag kveld. Skal på onsdagen på Øyafestivalen i år også. Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Kvinesdal rock og Metallica i Oslo... Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Kvinesdal skal se In Flames =D Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Helvete. Det er meldt fint med regn i Hultsfred neste uke! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Diplo @ Oslo Live til lørdag. Fett! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hadde veldig lyst til å dra på Storås i år også, men på grunn av jobb må jeg nøye meg med Pstereo. Ikke akkurat det samme. :/ Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Var på min første festival, nemlig Hultsfred! Det var hur bra som hellst, og jeg skal definitivt tilbake neste år. Håper de har mer enn ett band jeg liker neste år Skal på Raumarock 2. helgen i August også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har alt vært på Steinkjerfestivalen, for øyeblikket er det Gladmaten i Stavanger, neste helg er det Storåsfestivalen, muligens Pstereo, og Døgnvill i Tromsø i slutten av august. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå