Haawy Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg skal på Hovefestivalen, men har sinnsykt lyst til å dra på Sonisphere UK! Lenke til kommentar
Pinsett Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Skal på Hovefestivalen og Oslo Live festival Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 For meg blir det midnattsrocken i Lakselv. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2009 Jeg skal på Hovefestivalen, men har sinnsykt lyst til å dra på Sonisphere UK! Er liksom ikke noe grunn for å ikke dra der Det kommer mange store band Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Jo, utveklsing =/ Hadde det ikke vært for det hadde jeg selvfølgelig dratt Lenke til kommentar
pwned Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Kommer maaange bra band til sweden rock festival neste uke og! nevner i fleng: zz top, in flames, twisted sister, journey, europe, dream theater, hammerfall, kamelot, motorhead, the outlaws, uriah heep... helt sykt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Skal på Norwegian Wood på torsdagen å se Neil Young. Så skal jeg på Kvinesdal Rockfestival og Countryfestivalen i Seljord. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg fant nettopp ut at Hove begynner før skolen har slutta, så er faktisk ikke sikkert jeg får med meg hele Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Norwegian Wood med Neil Young! På samma dagen som jeg er ferdig med siste eksamen=D Lenke til kommentar
pwned Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Jeg fant nettopp ut at Hove begynner før skolen har slutta, så er faktisk ikke sikkert jeg får med meg hele Trodde alle slutta 18. juni...? Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vi slutter tirsdag 23... De to siste dagene er dog bare utdeling av vitnemål, eksamenssensur osv, men likevel... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 De dagene dropper du. Vitnemålet blir sikkert lagt ut på fronter uansett. Eller så kan du spørre om de kan sende det i posten. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) aha.. skulle ikke forundre meg om det er sånn på skola vår og forresten. Edit: nok off topic x] Endret 27. mai 2009 av pwned Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Blir nok Hove og slottfjell på meg. Hovebillettene er i boks og Frivilligplassen er utfyllt. Fikk fri fra jobben i hove uka. Men sjefen er skeptisk til Slottsfjell, så får se. Typisk siden det er den jeg gleder meg mest til ._. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hovefestivalen og Øya. Hove blir sjef, tredje året jeg jobber der. Er noe spesielt med den festivalen, og line-upen i år er ikke annet enn fantastisk etter min mening. Ikke mange dagene igjen heller Lenke til kommentar
tobn Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Øya og oslo live. Forhåpentligvis også Hultsfred hvis jeg får noen med. Rå line-up der i år Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 norway rock i kvinesdal skal bli bra greier, mye bra å høre på! Lenke til kommentar
FlowerPower88 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Har aldri vært på festival før, men i år har jeg sikra meg Roskilde-billett. Nick Cave & The Bad Seeds, Oasis, The Mars Volta, Faith No More, gleder meg noe vanvittig! =D Det frister også å ta en tur innom Steinkjer-festivalen, siden det ligger i nærheten. Der er det faktisk overraskende mye bra i år, bla.a. The Australian Pink Floyd Show, CC Cowboys og Kaizers. Får se hva økonomien tillater.. =) Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Blir Hove og Øya på meg. Er bare ett band jeg vil se på Hove da, Fjorden Baby!. Men tar musikken som en ekstra gode! Masse folk jeg kjenner, så blir kos fordet. Øya er det masse jeg vil se. Kåre and the Cavemen, bob hund, Jay Reatard, Monotonix, The New Wine, Pony The Pirate, Snöras, The Soft Pack++, så det blir fett! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hmm. Jeg skal faktisk på Skjærsgårdsfestivalen på Risøya i Tvedestrand. Blir mest for det sosiale, og ikke misjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå