t_o_r Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Som tittelen sier så lurer jeg på hvilken festival dere skal på i sommer og hvem dere skal se? Selv skal jeg på Sonisphere UK og Quart 09. Gleder meg til begge Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hove Må få med meg Disturbed ^^ Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Tenkte jeg skulle ta en tur på Lost Weekend om jeg har råd. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Sonisphere UK og Quart 09 her og Tror jeg dropper Hove, og Quart må jeg på for å støtte byen vår. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nå til helga er det Trondheim Rock Fest med bl.a. Whitesnake. Første uka av juni er det jazzfestival i byen med bl.a. Mads/Morgan band. Så er det Hellfest med sommerens beste rooster. Ellers har jeg lyst til å få med med Faith No More, me får sjå.. kanskje Kraków Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Skal til Roskilde i starten av juli, Øya i august. Kanskje noe midt i mellom, får se. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Hove Må få med meg Disturbed ^^ jepp! =D Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Blir mest sannsynlig Hultsfred i sommer! Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Roskilde, mer har jeg ikke råd til, selv om Quart faktisk begynner å friste litt. Ellers, hvis vi ser vekk fra musikkfestivaler, så blir det nok Gla-mat-festivalen her i Stavanger. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 I hvert fall Øya, og antagelig Oslo Live og Norwegian Wood, kanskje Slottsfjell og veldig kanskje Hove. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hovefestivalen og Pstereo i Trondheim Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skal på Øya og Hove. Hadde vært fett med Oslo Live også, men der er det 18-årsgrense -.- Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Øyafestivalen på lørdagen Muligens Slottsfjellfestivalen Lenke til kommentar
thethief Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg skal selvfølgelig på Roskilde! Slipknot, Coldplay, Oasis.. Men først og fremst Slipknot. Ingen som har tenkt seg til Roskilde by? Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg skal selvfølgelig på Roskilde! Slipknot, Coldplay, Oasis.. Men først og fremst Slipknot. Ingen som har tenkt seg til Roskilde by? Når man er på festivalen er det vel ganske normalt å ta turer innom sentrum noen ganger. Sist år var vi vel i sentrum de aller fleste dagene for å kjøpe mat og øl. Lenke til kommentar
thethief Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Når man er på festivalen er det vel ganske normalt å ta turer innom sentrum noen ganger. Sist år var vi vel i sentrum de aller fleste dagene for å kjøpe mat og øl. Ja, vi også. Til tross for den rimelige brettprisen på tuborg, da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå