Bardis Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei Har sett litt rundt, men klarer ikke å få noen klar oversikt på hva som følger med konsollpakken til Nintendo Wii. Følger det med kontroller til 1 spiller, slik at jeg må kjøpe en kontroll ekstra for å spille 2 player? Må jeg da ha den som heter Wii kontroll + Wii Nunchuck ? Takker for svar Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 kommer an på spillet. i noen spill trenger du bare remoten, og i andre spill må du ha nunchuck og. Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 kommer an på spillet. i noen spill trenger du bare remoten, og i andre spill må du ha nunchuck og. Åja, sånn ja.. Blir vel mest Wii Sports, Wii Fit og Mario Kart tenker jeg.. Er det noen av de spillene der hvor man trenger Nunchucken? Må man ha det "Wii-rattet" for å kunne spille Mario Kart? Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det rattet er egentlig mest gimmick, så nei.. Jeg ville ihvertfall hatt to stykk nunchucker ja. mange spill du trenger det på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå