nullet6 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Søkte gjennom forumet, men fant ikke noe om dette, så tenkte jeg kunne starte en tråd. Er det noen som har tekstene til sangene fra herreløses la vida loka mixtape? ser spesielt etter teksten til: ingenting, fortsatt frosk, tøs, levende døde, og dag for dag hvis noen har teksten til Rundt og Rundt kan han/hun gjerne poste den også Takker for svar på forhånd PS: herreløse er genialt Mvh Nullet6 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Trur det skal godt gjøres å få tak i tekstene på dette...gjorde noen google søk uten resultat. Herreløse har som regel ganske enkel norsk som er lett og forstå, så er bare å sette seg ned med ark og blyant Kan forsåvidt nevne at hip-hop tråden kanskje er det beste stedet å lete, sånn istedenfor å lage en ny tråd Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 satt liksom i et par timer å leita før jeg oppretta ny tråd. eneste jeg fant i hip-hop-tråden var anbefalinger av herreløse og lignende. Ja, det er norsk og mye er lett, men er noen steder der jeg ikke klarer å få med meg hva de sier. for eksempel: første linje i refrenget på ingenting. før "det trengs mer en en armè for å frelse oss" Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ser den..sjekka ut nå og det er ganske kjapp flow Stikk inn på myspacen til gutta da, så sender du en mail og spør om det er mulig å få tekster? Proppish! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Prøvd å leite litt etter lyrics til "Fortsatt Frosk" jeg også, men finner det ikke. Noen som har det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå