Megnus Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Sjekk den lista da! Festivalen finner sted 1-2 August i England. Personlig gleder jeg meg som en unge til å høre Linkin Park igjen. Dette er en av de siste sjansene til å se Nine Inch Nails på en god del år også. Corey Taylor blir også et høydepunkt for meg. Blir helt genialt. Flere som skal der? Endret 19. mai 2009 av Megnus Lenke til kommentar
Borre91 Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Skal nok der jeg også. Blir første gang jeg hører Linkin Park live. Gleder meg kjempe mye! Corey Tailor blir også gøy å solo. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg skal!! Gleder meg og sykt. Linkin, Park, Metallica og Avenged sevenfold gleder jeg meg mest til. Håper Slipknot kommer til å bli med på festivalen etterhvert. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er jo nesten alle de store Jeg skal der og se Linkin park og Nine Inch Nails, som jeg har vært en stor fan av lenge Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Svirrer rykter på sonisphere sitt eget forum at det er sannsynlig at Slipknot kommer, selv om de er Download Exclusive dette året. Men det er det samme med The Prodigy. De var også Download Exclusive, men så ble de annonsert på Reading etterpå tror jeg. Og siden to av Slipknots bandmedlemmer også skal der med solo opptredener, så er jo sannsynligheten der. Selv håper jeg på at Limp Bizkit eller Rammstein kommer. Det hadde vært det kuleste. Dio ble også annonsert i dag forresten. Lenke til kommentar
Kjellby Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Tenkte jeg skulle ta turen ja. Må benytte sjansen til å høre Nine Inch Nails for siste gang på en stund. Linkin Park, Lamb of God og Corey Taylor trekker vel også mye for min del. Slipknot eller Rammstein hadde også vært bra! Endret 19. mai 2009 av Kjellby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå