Everton Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Her kommer et enkelt, greit og tradisjonelt spørsmål: Hvilke spill vil dere anbefale til xbox? Er det kommet noen nye "må-ha spill" i det siste? Personligt mener eg at det har vært mangelvare på nye, gode spill i det siste! :-? Eller? Lenke til kommentar
xlent Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Splinter Cell hvis du ikke har det :wink: Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 en venn med xbox var og spilte ett bilspill på platon, det var noe filmkamera stunt aktig greie, gjennomfør en bane, gjør mest mulig hopp og få med deg mest mulig bonuser og slikt, det så ganske gøy ut, tror det het noe med crash. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 en venn med xbox var og spilte ett bilspill på platon, det var noe filmkamera stunt aktig greie, gjennomfør en bane, gjør mest mulig hopp og få med deg mest mulig bonuser og slikt, det så ganske gøy ut, tror det het noe med crash. Crash: Hollywood Stuntdriver... Jeg kjøpte spillet for 100,- og det var omtrent ikke verdt det engang...Det er fire filmer og hver av disse har har fire scener...Hver av scenene tar omtrent 1 minutt og 30 sekunder å kjøre gjennom.. Man må repetere de et par- tre ganger for å få gjort alle målene for scenen, men uansett så holder det ikke... Og multiplayerdelen er spinkel som fa*n den også.... Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Hvis du er ute etter et bilspill, kan det kanskje være verdt å vente til 9. mai. Da kommer Burnout 2, som visstnok skal være veldig bra (8.6 hos ign). Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Glemte vel forsåvidt det du spurte om. Det er vel noen uker siden de kom nå, men Shenmue 2 er absolutt verdt å få med seg, dersom man gikk glipp av det på Dreamcast. Ellers er jo Panzer Dragoon Orta også et must. Selv har jeg også sansen for House of the Dead 3, men det er vel kanskje ikke et must have. Det er vel derimot MGS2: Substance. Som sagt, ingen av disse har kommet siste uka, men det er ikke så altfor lenge siden. Burde være endel spilltimer der. Lenke til kommentar
koffern Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hva med "enter the matrix"? skal vist være bra men hakke prøvd det jeg, så hvem vet? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Enter The Matrix kommer ikke før 15. mai Edit: Og etter IGN`s preview å dømme virker det ikke spesielt lovende... Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hva med "enter the matrix"? skal vist være bra men hakke prøvd det jeg, så hvem vet? Nei, det kommer vel ikke før 15. mai, men det ser jo lovende ut. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Enter the matrix kommer til å stinke, i likhet med alle slike spill... Baldur's gate dark alliance til xbox er et must-have om du liker sånne spill... Og snart kommer "the clone wars" til xbox... Lenke til kommentar
Everton Skrevet 4. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2003 Hvordan er MGS: substance i forhold til MGS 2 PS2? Er det bedre eller? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 en venn med xbox var og spilte ett bilspill på platon, det var noe filmkamera stunt aktig greie, gjennomfør en bane, gjør mest mulig hopp og få med deg mest mulig bonuser og slikt, det så ganske gøy ut, tror det het noe med crash. Crash: Hollywood Stuntdriver... Jeg kjøpte spillet for 100,- og det var omtrent ikke verdt det engang...Det er fire filmer og hver av disse har har fire scener...Hver av scenene tar omtrent 1 minutt og 30 sekunder å kjøre gjennom.. Man må repetere de et par- tre ganger for å få gjort alle målene for scenen, men uansett så holder det ikke... Og multiplayerdelen er spinkel som fa*n den også.... er det der du styrer den grå buggyen? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ja... Det er en Dunebuggy og en Monstertruck i den ene filmen.. Lenke til kommentar
Shai'Tan Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 vet ikke helt når Fable kommer ut, men det ser tøft ut.. Så har du jo Blodrayne som også ser bra ut. Ellers ser det nye Star Wars spillet bra ut.. Old Republic eller noe Anbefaler også Panzer Dragon Orta Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 vet ikke helt når Fable kommer ut, men det ser tøft ut..Så har du jo Blodrayne som også ser bra ut. Ellers ser det nye Star Wars spillet bra ut.. Old Republic eller noe Anbefaler også Panzer Dragon Orta Knights of The Old Republic.... Ser grisefett ut ja *Gleder meg som pokker* Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ja... Det er en Dunebuggy og en Monstertruck i den ene filmen.. det er ett annet spill, jeg så ikke den bilen i spillet. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ja... Det er en Dunebuggy og en Monstertruck i den ene filmen.. det er ett annet spill, jeg så ikke den bilen i spillet. Er du helt sikker ? Hva med denne monstertrucken da ? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 bilen ligner, bortsett fra at i spillet jeg så var den helt grå uten tekstur nesten, og brettene var under jorden tror jeg. var hvertfall ingen himmel å se noe sted. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Ligner på den første bilen, bare at den var litt mørkere? Så ut som du kjørte inni en futuristisk, småherpa, møkk- lang, romstasjon eller noe? Hvis dette er tilfellet, er det en demo du spilte... (som var med i et nummer av Official UK Xbox magazine) Lenke til kommentar
The man! Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 du spillte sikkert demoen av chase-hollywood stunt driver, som var med på demo-cd'en til OXM. (de pleier å kjøre den på platon i bergen) det er ett brett som ikke var med i selve spillet. hvis du er ute etter bra spill anbefaler jeg panzer dragon orta og shenmue2. eller kanskje colin mcrae rally3 hvis du ikke har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå