Gå til innhold

Xbox spill?

Anbefalte innlegg

Her kommer et enkelt, greit og tradisjonelt spørsmål: Hvilke spill vil dere anbefale til xbox? Er det kommet noen nye "må-ha spill" i det siste? Personligt mener eg at det har vært mangelvare på nye, gode spill i det siste! :-? Eller? :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en venn med xbox var og spilte ett bilspill på platon, det var noe filmkamera stunt aktig greie, gjennomfør en bane, gjør mest mulig hopp og få med deg mest mulig bonuser og slikt, det så ganske gøy ut, tror det het noe med crash.

Crash: Hollywood Stuntdriver...

Jeg kjøpte spillet for 100,- og det var omtrent ikke verdt det engang...Det er fire filmer og hver av disse har har fire scener...Hver av scenene tar omtrent 1 minutt og 30 sekunder å kjøre gjennom..

Man må repetere de et par- tre ganger for å få gjort alle målene for scenen, men uansett så holder det ikke...

Og multiplayerdelen er spinkel som fa*n den også....

Lenke til kommentar

Glemte vel forsåvidt det du spurte om. Det er vel noen uker siden de kom nå, men Shenmue 2 er absolutt verdt å få med seg, dersom man gikk glipp av det på Dreamcast. Ellers er jo Panzer Dragoon Orta også et must. Selv har jeg også sansen for House of the Dead 3, men det er vel kanskje ikke et must have. Det er vel derimot MGS2: Substance.

Som sagt, ingen av disse har kommet siste uka, men det er ikke så altfor lenge siden. Burde være endel spilltimer der.

Lenke til kommentar
en venn med xbox var og spilte ett bilspill på platon, det var noe filmkamera stunt aktig greie, gjennomfør en bane, gjør mest mulig hopp og få med deg mest mulig bonuser og slikt, det så ganske gøy ut, tror det het noe med crash.

Crash: Hollywood Stuntdriver...

Jeg kjøpte spillet for 100,- og det var omtrent ikke verdt det engang...Det er fire filmer og hver av disse har har fire scener...Hver av scenene tar omtrent 1 minutt og 30 sekunder å kjøre gjennom..

Man må repetere de et par- tre ganger for å få gjort alle målene for scenen, men uansett så holder det ikke...

Og multiplayerdelen er spinkel som fa*n den også....

er det der du styrer den grå buggyen?

Lenke til kommentar
vet ikke helt når Fable kommer ut, men det ser tøft ut..

Så har du jo Blodrayne som også ser bra ut.

Ellers ser det nye Star Wars spillet bra ut.. Old Republic eller noe

Anbefaler også Panzer Dragon Orta

Knights of The Old Republic.... Ser grisefett ut ja :p *Gleder meg som pokker*

Lenke til kommentar

Ligner på den første bilen, bare at den var litt mørkere?

Så ut som du kjørte inni en futuristisk, småherpa, møkk- lang, romstasjon eller noe?

Hvis dette er tilfellet, er det en demo du spilte... (som var med i et nummer av Official UK Xbox magazine)

Lenke til kommentar

du spillte sikkert demoen av chase-hollywood stunt driver, som var med på demo-cd'en til OXM. (de pleier å kjøre den på platon i bergen)

det er ett brett som ikke var med i selve spillet.

hvis du er ute etter bra spill anbefaler jeg panzer dragon orta og shenmue2.

eller kanskje colin mcrae rally3 hvis du ikke har det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...