Fantaelskern Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei.... Jeg skal til å begynne med lappen nå snart, og jeg vil gjerne hvite om det er no "flinke" kjøre skoler i "oslo". Har hørt om ikke alltiden den billigste kjøre skolen er den beste, er det noen her som veit om en kjøreskole som de mener er gode folk, og at de ikke sender deg til oppkjøre før du er klar, blir litt dyrt i lengden Takker alle for tipsene Fanta<3 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 www.larern.no Ikke annet enn positive ting å si om de, kjørte tilsammen med 4 av lærerne der mens jeg øvelseskjørte(langkjøring og glattkjøring ble tatt i hast så ble forskjellige kjørelærere enn han jeg vanligvis kjørte med). Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 http://www.knutwallem.no/ Knut tar godt vare på deg, og passer på at du kjører opp på rett tidspunkt. Jeg følte at han tilpasset timer og kurs i forhold til hva jeg hadde behov for, ikke hva han tjente penger på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå