Kubin Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Først i klippet ser vi noe som ser mest ut som to halvdeler av en UFO som blir fraktet på lasteplan et sted i Russland : http://www.youtube.com/watch?v=FWpJFvp6YLg...player_embedded Regner med at noen har en mer "jordnær" forklaring? At det er deler i en eller annen industri? ( Resten av klippet er også interessant. Bildet helt til slutt skal ifølge klippet være et hemmelig russisk fartøy av noe slag. ) Lenke til kommentar
Alpha-dog Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Herregud...du våget ikke engang å tro på det våset der? Fy faen... -.- Og det sisste bilde? Ser ut som en luftbalong spør du meg Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 han ber om en jordnær forklaring. han sier ikke at han tror på noe som helst. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 De to "halvdelene" i starten av videoen er rett og slett såkalte pumpehjul, større, men av samme typen som denne gjennomskjærte modellen: Slike pumpehjul produseres ofte i berilliumbronsje (ser ut som brunaktig messing), fordi dette er et materiale som både lar seg sandstøpe (produksjonsmetoden) og dessuten har god korrosjonsmotstand. Jeg har sommerjobbet på Kværner Eureka i Lier (nå Eureka Marine), der produserer de slike pumpehjul i ulike størrelser, derfor så jeg straks hva disse "halvdelene" var for noe. Her er enda et "impeller wheel": Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Takk for oppklaring SeaLion. Herregud...du våget ikke engang å tro på det våset der? Fy faen... -.- Jeg har ingen problemer med å tro at land som USA og Russland har hemmelig teknologi innenfor flyvende farkoster av det slaget som vi forbinder med "flyvende tallerkener". Her kan du se en dokumentar om hvordan allerede nazi-tyskland hadde svært avanserte ting i denne sjangeren under utvikling : http://www.youtube.com/watch?v=Dfh2yrZAm2g...feature=related Endret 19. mai 2009 av Kubin Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Først i klippet ser vi noe som ser mest ut som to halvdeler av en UFO som blir fraktet på lasteplan et sted i Russland LOL. Du er ikke sann. Snakk om å klamre seg til halmstrå Lenke til kommentar
Dan-The-Man Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) jeg syntes det er tøft at UFO-"venner" kan finne UFOer i alle slags rare sammenheng, de virker jo nermest desperate. De presterte til og med å kalle denne videoen evidence! Hvis det finnes UFOer venter jeg med å tro på det til jeg møter noen selv. Men det er også litt slående at så godt som alle "UFO" videoer ser ut som de er filma med kameramobiler fra 2002 Er det forresten noen som vet hvorfor alle UFOer skal være flygende tallerkener? Tror kanskje vi skal være åpne for at vi kan få besøk av noe annet enn akkurat den formen Endret 10. juni 2009 av Dan-The-Man Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 LOL. Du er ikke sann. Snakk om å klamre seg til halmstrå Sukk. Får ta det én gang til, med teskje : Jeg har ingen problemer med å tro at land som USA og Russland har hemmelig teknologi innenfor flyvende farkoster av det slaget som vi forbinder med "flyvende tallerkener". Her kan du se en dokumentar om hvordan allerede nazi-tyskland hadde svært avanserte ting i denne sjangeren under utvikling : http://www.youtube.com/watch?v=Dfh2yrZAm2g...feature=related Lenke til kommentar
Brainbaker Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er det forresten noen som vet hvorfor alle UFOer skal være flygende tallerkener? Tror kanskje vi skal være åpne for at vi kan få besøk av noe annet enn akkurat den formen Kom av at Kenneth Arnold så ni UFOer (altså Uidentifiserte Flyvende OBjekter, ikke nødvendigvis utenomjordiske Romskip) som gled over himmelen i 1947, og beskrev noen av den som runde, tallerkenlignende og metalliske fly. Etter det har begrepet "Flyvende Tallerken" tatt helt av, og i nesten alle UFO sammenhenger er det flyvende tallerkener http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_saucer http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Arnold Les det om UFO sightings i middelalderen da We are beeing watched! Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Noe sier meg at om det hadde vert en alien ufo de frakta på planet der hadde de neppe frakta det på en åpen henger på en vei som tydeligvis ligger svært nær populasjon. Og det er heller tvilsomt om de hadde fraktet det med fluss i blålys som trekker oppmerksomhet fra milevis avstand. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Er det forresten noen som vet hvorfor alle UFOer skal være flygende tallerkener? Tror kanskje vi skal være åpne for at vi kan få besøk av noe annet enn akkurat den formen Kom av at Kenneth Arnold så ni UFOer (altså Uidentifiserte Flyvende OBjekter, ikke nødvendigvis utenomjordiske Romskip) som gled over himmelen i 1947, og beskrev noen av den som runde, tallerkenlignende og metalliske fly. Etter det har begrepet "Flyvende Tallerken" tatt helt av, og i nesten alle UFO sammenhenger er det flyvende tallerkener http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_saucer http://en.wikipedia.org/wiki/Kenneth_Arnold Les det om UFO sightings i middelalderen da We are beeing watched! I "The Demon Haunted World" forteller Carl Sagan at begrepet om flyvende tallerkner kommer fra at Kenneth Arnoldsom så UFO-er under flyvning og beskrev flyvebevegelsene deres som "en talerken som dabber langs vannoverflaten"(løst oversatt) til lokalavisen, der tok avisene talerken ut av setningen og artikkelen omtalte så flyvende talerkner. Og slik ble begrepet spredt. Kan skjekke nærmere når jeg kommer hjem hvor boken ligger, det er hva jeg husker fra boken ihvertfall Men mener altså å huske at talerken var brukt i konteksten av flyvebevegelsene, ikke selve formen på objektene, som da er det morsomme når observasjonene av "talerkner" rundt om på himmelen skjøt i været Endret 13. juni 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Det jeg lurer på, er hvorfor alle UFO-entusiaster er så utrolig dårlige til å filme. Shakycam^2 er en gjenganger. Lenke til kommentar
Brainbaker Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Det jeg lurer på, er hvorfor alle UFO-entusiaster er så utrolig dårlige til å filme. Shakycam^2 er en gjenganger. 2 gode grunner! nr 1: De rister kameraet sånn at man ikke kan stoppe filmen for å få ett klart bilde, noe som gjør at det er veldig vanskelig å se om det er fake eller ekte. nr 2: Når de ser en EKTE UFO får de ett så sykt adrenalin kick at kroppen ikke klarer å slutte å riste (hallo, de er de første i verden som får beviser for utenomjordisk liv.) Uheldigvis har det seg sånn at grunn 2 bare brukes til unnskyldning for å dekke over grunn 1 Endret 15. juni 2009 av Brainbaker Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 ja snakk om at disse UFOtullingene klamrer seg fast i halmstrå, så lenge noe er stort rundt og det er blinkende lys inne i bildet så er det med en gang en flyvende talerken Men jeg ser ikke bort ifra at det finns liv på andre planeter. men om det gjør det og de har funnet en måte å reise over ekstreme avstander på brukbar tid så er nok disse så høyt utviklet i forhold til oss at de vil nok ikke ha noen interesse i jorden bortsett fra kanskje eventuelle naturresursjer. så om de har besøkt jorden så har de enten villet tatt over planeten ellers så har de gjort som når vi ser på en maurtue, sett på hvor mye vi styrer og plages og tenke at de er glade de ikke er så primitive som oss og så stikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå