klingtai Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 http://www.pclinuxonline.com/modules.php?n...rticle&sid=5075 Ikke vet jeg, men det er jo litt morsomt da _()_ Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Heheh... tabbe... Windows må virkelig skjerpe seg... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 hva skulle vi gjort uten linux Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Heheh... tabbe... Windows må virkelig skjerpe seg... Windows er et program ..(eller oprativsystem da) den kan ikke skjerpe seg hvis ikke folkene som lager den gjør det .. altså Nå må MICROSOFT skjerpe seg PS: dette er jo old da .. det var ikke lengesiden en side laget av MS for å reklamere om server OSa sine ble avslørt at de kjørte på linux Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Fingeren i syltetøyglasset!? lol! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hva skulle vi gjort uten linux Brukt windows Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Sett fleire tabber der MS bruker produkter fra andre produsenter for å klare seg, men kommer ikkje på eksempler akkurat no Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Selv bruker jeg win2k, å det duger. Men... MS har vel en del feil i sine os'er og programmer.. Det jeg synes er mest merkelig er den tingen i word, man skriver noen tegn, så kommer det hundre linjer med en setning.. Ikke om jeg veit mye om det er ms eller hva som skjer der da. =rand(100,100) ikke at jeg veit hva det erforno, men kommer hundre linjer med mye bullshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå