matsern10 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan noen gi meg noen anbefalninger på billig musserende vin? Er ganske ny når det kommer til denne typen alkaholdrikke, så har null erfaring. Har vurdert å lest på internett at Soler-Jove Brut Reserva er en vin der du får god smak for pengene (koster ca 100), men som sagt; har ingen erfaring med musserende vin... Hadde derfor vært kjempehyggelig om noen kunne hjulpet meg å kanskje andre som lurer på dette.. ) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 hardanger sider , alk.10% , kanongodt.. 139kr for ei flaske.. den vinen du nevner er svært tørr, men det er jo noen som liker det også.. har drukket en del Cava , og de er å anbefale.. Lenke til kommentar
matsern10 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 ja, har lest at brut er av den tørre sorten.. men nå vet jeg ikke heller hva som er best av tørr og fuktig musserende vin Hva er best å drikke seg full på, altså uten mat ved siden av? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 halvtørr vin er vel det beste hvis du skal drikke for å bli full, men dette er en smaks sak.. jeg er glad i de litt mer søte vinene , så jeg kan godt drikke hardanger sider på fest.. jeg drikker en del dr.Loosen også på fest som er en litt søt hvitvin... men dette finner du jo fort ut av hvis du kjøper en flaske tørr og en halvtørr musserende vin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå