messo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Jeg søker en dyktig writer som har lyst til å dekorere bilen min. Jepp, du leste riktig! Bilen er en av de små typene, en Daihatsu Cuore '97 modell. I disse dager hvor det er alt for få lovlige vegger tenkte jeg at vi kan slå to fluer i en smekk. Jeg får en freshere bil, og den heldige utvalgte writeren får lage en piece med signatur sin på. Hvor fett er det ikke med en mobil piece som kjører rundt i Bergen? Praktisk info Jeg har ikke peng, så det er ikke snakk om et betalt oppdrag. Mer en byttehandel. Jeg stiller bilen til disposisjon som canvas, mot at en artist får sette sitt preg på den. Hvis du er intressert i en slik deal, vil jeg gjerne se foto av tidligere arbeider. Jeg forbeholder meg også retten til å avslå en forespørsel. Er du intressert, ønsker jeg også skisse og utkast til ideer du måtte ha før du setter i gang. Jeg er klar for det mest, men kan også bidra med ideer og tips om du er åpen for det. Det er en fordel om du befinner deg i bergensområdet. Jeg kan fikse bilder av bilen fra siden, forfra, bakfra osv så det blir lett å få en oversikt. Jeg kan også oppgi mål på de forskjellige delene av bilen om ønskelig. Dette er et eksperiment fra min side, og jeg er spent på å se om det faktisk finnes noen som er intressert i en slik utfording. Jeg har ikke mye peiling på graffiti, annet en at jeg er utrolig fascinert av mye av det som er å finne på veggene i Bergen og andre storbyer. Kjenner du noen som kan være intressert, så tips dem gjerne! Har du spørsmål eller ønsker nærmere informasjon, ta kontakt på graffiti [æt] rubensolvang.com eller svare i denne tråden (evt. PM). Er litt usikker på om jeg har postet på riktig sted, men fant ikke noe mer passende etter å ha sett meg litt om på forumet. Endret 18. mai 2009 av messo Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bare en praktisk opplysning: Hvis du mener du skal spraye med spraylakk rett på bil lakken, kommer det til og dette av etter 2 uker. - Du må gå over med ihvertfall 1 strøk lakk, for og beskytte og for og forhindre at spraylakken falmer og regner bort. Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Regner da virkelig med at han skjønner at han må gå over med klarlakk... Kul idè, rimelig sikker på at dette kommer til og se bra ut, lykke til. Lenke til kommentar
messo Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hvis du mener du skal spraye med spraylakk rett på bil lakken, kommer det til og dette av etter 2 uker. - Du må gå over med ihvertfall 1 strøk lakk, for og beskytte og for og forhindre at spraylakken falmer og regner bort. Tenkte å ta det med i den opprinnelige posten, men kom fram til at det ble litt for mye dilldal på en gang. Jeg er fornøyd om noen er intressert i å lage en piece, så kan jeg ta meg av klarlakken. Uten den hadde det fort blitt ødelagt, spesielt i regntunge bergen Endret 18. mai 2009 av messo Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 hehe, ok - Tenkte jeg skulle si ifra Lenke til kommentar
messo Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 hehe, ok - Tenkte jeg skulle si ifra Er åpen for alle tips som folk måtte ha, og takk uansett for at du nevnte det. Har du (eller andre) forresten erfaring med spray og lakk? Skulle gjerne visst hvor jeg får tak i klarlakk, og hvor man får det til en billig penge. Det er i utgangspunktet et nullbudsjets-prosjekt, men noen utgifter regner jeg allikevel med at det blir. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvor står bilen? Jeg har en del lakk jeg ikke bruker. Har lakkert en liten bil før jeg, flere russebiler og. Lakkerte nettop en russebil, de ble så fornøyde at jeg fikk 1400 kr ekstra. Finner ikke så mange bilder på pc'en. Her er et fra starten sv skoleåret etter sommeren 2007. Eneste jeg fant som er litt nytt. Lenke til kommentar
messo Skrevet 22. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Hvor står bilen? Jeg har en del lakk jeg ikke bruker. Har lakkert en liten bil før jeg, flere russebiler og. Lakkerte nettop en russebil, de ble så fornøyde at jeg fikk 1400 kr ekstra. Finner ikke så mange bilder på pc'en. Her er et fra starten sv skoleåret etter sommeren 2007. Eneste jeg fant som er litt nytt. Fett! Me like Skal ha bilen på reperasjon snart, så regner med at den er klar for lakering om 4 uker ca. Ser på profilen din at du bor i Skien – bilen står i Bergen og det er jo litt langt unna Om du tar turen over kan du evt kræsje hos meg, bor i en stor falleferdig villa sammen med 5 andre hyggelige folk, nok av plass. Regner også med at du fikk med deg at dette er et ikke betalt oppdrag, men mer en byttehandel – du får en "vegg" med din signatur, og jeg får en bil med graffiti ... siden du nevnte dette med betaling. Jeg har lite penger å bruke (tjener lite – bruker lite), så sånn er det med den saken. Fett om du har noen flere bilder å vise – du kan evnt sende de til graffiti [at] rubensolvang.com. Jeg må samtidig nevne at det er flere graffitiartister "in the works", så ingenting er bestemt helt enda. Endret 22. mai 2009 av messo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå