Josten Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Når jeg joiner/creater et game på cs funker det ikke som det skal. Mesteparten av HUD er borte (ser ikke penger, ammo, liv osv.). Kan ikke se hva folk skriver, og den scoregreia (den som kommer fram når man trykker tab). Dette er på openGL. Når jeg har på software, funker det, men det går treigt og blir stygg grafikk. Noen råd? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Prøv å trykk escape, så gå inn igjen gjennom "resume game". Tror dette er en vanlig nvidia "bug", som skjer når du creater game. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 hender det hjelper, men sjelden. Sist jeg spilte funket det i 800*600 oppløsning. Håper det ikke bare var flaks Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 prøv alle skjermoppløsningene. vis ikke det hjelper så reinstalerer du det. Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 det samme skjedde med meg. da manglet jeg noen filer som ikke hadde blitt ordentlig lagt inn. det jeg da gjorde var at jeg fikk en kamerat til å legge sine filer over mine.. så funket alt sammen Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 jepp, det trur jeg er en bug med open gl elns, jeg bruker og få det ofte! løsningen er at du bare trykker på console med en gang du starter spillet, så kan du create et game! Lenke til kommentar
Josten Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Takker for svar. Når jeg nå spiller med openGL på 800*600 ser det ut til å funke. Har spilt det en del ganger og har funket alle gangene. Btw. Litt OT, men noen som vet om noen bra norske servere? Vet ikke om så mange av dem liksom Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Last ned All Seeing Eye. Eller så finner du en del norske servere her. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2003 Tusen takk. Litt større utvalg nå Lenke til kommentar
DevN Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Så dette innlegget, hadde problemet med en nyere Nvidia driver. Nå virker det helt fint med alle oppløsningene, lasta ned en eldre driver fra guru3d.com, 30.82 detonator driver er nok en god driver i dette tilfellet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå