Gå til innhold

Lost: Frank Lapidus, hvem er denne mystiske mannen?

Anbefalte innlegg

Vi har jo fått vite historien til alle de andre som kom med helikopter til øya(mer eller mindre, kanskje unntatt Nadia som nå er død, og derfor ikke relevant lengre i historien med unntak av i flashbacks), bortsett fra han. Tror han spiller en større og viktigere rolle enn hva det kanskje virker som! Han vet neppe så lite som han gir inntrykk for, og det var ingen tilfeldighet at det var nettopp han som var piloten på det nye flyet som kræsjet på øya.

Noen som har noen teorier eller tanker vedrørende han?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han var orginalpiloten til 815. (Kanskje derfor den piloten ble tatt av monsteret så tidlig?)

Kanskje han også er en kandidat til noe?

En av de bedre characterene, spør du meg :)

Ja, det stemmer at han var originalpiloten til 815, og vi har fått vite at da han så flyvraket på TV'en, så ble han opprørt da han skjønte at flyet var plantet og ikke ordentlig pga at piloten ikke hadde giftering på seg. Så tok han en tlf for å fortelle at vraket var falskt, og så ble han kontaktet av Widmore, og vips så var han med på "The freighter, "Kahana" " som helikopterpilot. Men, det er jo ikke en tilfeldighet at han fløy flyet som nå førte dem tilbake til øya igjen. Og at han i tillegg nevnes som en kandidat til noe, muligens som et frempek til sesong 6, gjør at jeg sitter igjen med en følelse av at han er en større brikke i øyas puslespill enn det kanskje kan virke som.

Men mulig det er det at vi har fått så lite info om han som gjør at finner han så interessant.

Lenke til kommentar

Tror ikke akkurat det er noe spesielt rundt Lapidus, annet enn at han var meningen å være den som skulle sitte på med Oceanic Flight 815 og hva årsaken er for at Widmore fikk han til å bli med til øya i første omgang.

Som Cuse og Lindelof(forfatterne) sa i fjor eller noe sånt i podcast. Frank er bare helt vanlig, men det er fantastisk person og skuespiller som spiller han. Jeff Fahey driver mye med arbeid i Afganistan hvor han hjelper foreldreløse samtidig som han driver med Lost og annet skuespill på si.

Lenke til kommentar
Vi har jo fått vite historien til alle de andre som kom med helikopter til øya(mer eller mindre, kanskje unntatt Nadia som nå er død, og derfor ikke relevant lengre i historien med unntak av i flashbacks), bortsett fra han. Tror han spiller en større og viktigere rolle enn hva det kanskje virker som! Han vet neppe så lite som han gir inntrykk for, og det var ingen tilfeldighet at det var nettopp han som var piloten på det nye flyet som kræsjet på øya.

Noen som har noen teorier eller tanker vedrørende han?

Nadia? Du mener vel Naomi?

Lenke til kommentar

Frank er en spennende personlighet ja:) Men jeg tror ikke han er annet enn en overrasket fyr som bare henger på.

Jeg så forøvrig Frank (skuespilleren) i Episode 23 eller 24 av CSI Miami, da spilte han en leder for et skinnutvinningsverksted. Jeg liker å se skuespillere med viktige roller i serier dukke opp i andre serier, enten som viktig eller som vanlig person.

Lenke til kommentar

Du vet Jeff Fahey spilte en skurk i Miami Vice som sprang den kjente ferrarien til Crockett? En del år siden, men du kjenner nok han igjen.

Håper virkelig at Lapidus og Miles er to karakterer som ender opp med å ikke dø på øya til slutt. De har jo spart Bernard til nå, og han er den eneste fra haledelen av Oceanic Flight 815 så hvorfor ikke spare Miles og Frank som er de eneste gjenlevende fra Kahana(tankern til Widmore).

Lenke til kommentar
Han var orginalpiloten til 815. (Kanskje derfor den piloten ble tatt av monsteret så tidlig?)

Kanskje han også er en kandidat til noe?

En av de bedre characterene, spør du meg :)

"What lies in the shadow of the statue?"

"The one who will save us all. Frank."

(det er jo en tanke...) :p

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...