Gå til innhold

Musikk: Frijazz, GNOM, demo 09

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg spiller i en skandinavisk, akustisk frijazztrio ved navn GNOM.

Vi går alle på Rytmisk musikk-konservatorium i København.

Alt er egenkomponert og arrangert i felleskap.

Spilt inn i studio på rytmekons april/09.

Trombone, tuba, trommer.

www.myspace.com/gnomtrio

Er spesielt på utkikk etter tilbakemelding på "Karusell" (som er den eneste låta jeg har komponert),

men tar gjerne imot kommentarer på de andre som ligger der også.

Hva synes dere?

Fett?

Rølp?

diskuter.

-miles

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Upopulær eller bare uoppdaget?

Nei jeg har egentlig bare intrykk av at brukerne her kun kommenterer på mer vanlig musikk, og er generelt ganske slappt. Frijazz er vel heller ikke den genren med flest tilhengere. Det er ikke akkuratt den type musikk jeg hører mest på men jeg synest allikvel at det var en del interessange elementer i musikken. Likte best tango of the gnomes. Jeg skal være forsiktig med å gi kritikk ettersom jeg som sagt ikke har hørt så veldig mye på frijazz og ikke har helt erfaringen med slik musikk for å vite hva som kunne vært bedre osv. Men synest det var kult, alltid fint med nye musikalske innsprøytninger!

Mvh. Erlend

Lenke til kommentar

Du skal få litt tilbakemelding på Karusell;

Sjølvom eg er ein av dei som faktisk likar denne typen musikk syntest eg dette blei litt VEL "syre-psykedelisk" i lengda. Det er berre mongofett med litt slikt, men når det går i 5 minuttar blir det for min del ei voldsom overdriving, og ikkje minst stressande å kaotisk å høyre på. For min del hadde det vert sjef om det hadde komt litt fleire tonar som klaffar innimellom. Trommene syntest eg var heilt feite tvers igjennom så det er eit positivt element. Då det blei for mange sure tonar over lengre tid valgte eg og kun høyre på trommene og utelukke blåseinstrumenta. Dykk har tilrettelagt litt vanskeleg når dykk velger å lage musikk innanfor den sjangeren, sidan det er svært få som tålar å høyre på det, men det er jo alltids folk som diggar det, så stå på!

PS. Folk som produserar musikk i syrejazz-gata har ein tendens til å vere jævlig kule ;)

Endret av jonaz91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...