Kongolaf Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg prøver og finne drivere til nettverkskortet mitt som er intel wireless pro 2200, hvor er de og hvordan installerer jeg de? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg prøver og finne drivere til nettverkskortet mitt som er intel wireless pro 2200, hvor er de og hvordan installerer jeg de? Skal da fungere ut av esken, det. Det gjør det ihvertfall på maskina mi. Hvilke problemer har du? Husk: Nesten alt (95%) av drivere som finnes til Linux er allerede på plass. Men jau, hvilke problemer er det du har? Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 hehe, hei igjen filthpig enable wireless er gråa ut.. jeg finner kortet i network configuratin - hardware.. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 morn igjen ja Hvilken Fedora er det du kjører? 10? I Ubuntu har ihvertfall det kortet funka i flere år. Mulig det er blacklisted eller noe i Fedora? skal prøve å google litt. (du har sjekket at det ikke er en fysisk wlan-bryter som er skrudd av?) Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 jeg kjører 11 beta. Når jeg trykker på trådløsknappen skjer det ingenting. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 ok. regresjoner kan forekomme i betaer, men slike ting er sjeldent. hmhmmhm. hvis du popper opp en terminal og skriver iwconfig, kan du copypaste alt som kommer opp hit? Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 hehe, nå funka det, tok en restart og trykka på trådløs knappen, så kom det opp Takk for du tok deg tid filthpig Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 kjempegreier bare artig det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå