Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

>> Den Beste Date noensinne ?!? <<


Anbefalte innlegg

Tittelen sier veldig mye. Jeg har ikke vært på veldig mange date selv, så derfor har jeg ikke mye å fortelle selv.

Vel... det må være den gangen da dama og jeg dro på shopping.

 

Jeg har en liten utfordring - hun har bursdag om ca to uker. Jeg må gjøre noe som hun kommer til å huske for resten av sitt liv.

 

Konklusjon:

Så jeg lurer på om dere har noen gode tips.

bare kom med de/den beste daten noensinne.

Endret av chris_123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om du bor nærme en flyplass..

 

kjøp et par biletter til en storby, typ London.. koster ikke all verden. dra dit, turen tar max et par timer fra oslo, og så har dere daten på noe typisk Londonsk, altså ikke NORGE :)

 

 

det har jeg gjort, og det smelta jenta helt.. kosta ikke så mye heller :)

Lenke til kommentar

Gjør det enkelt. Kjøp inn jordbær, shampis og sjokolade. Stikk en tur i skogen/ til stranden, you name it.

 

Jordbærene dypper du i smeltet sjokolade, helst mørk kokesjokolade. (bruker jeg selv iallefall)

Legg dem på stekepapir/fat til sjokoladet stivner. Så legger du bærne igjen i en hard boks, slik at de ikke blir mos.

 

Min "beste" date noen sinne var forøvrig da jeg bestilte en matrett full av noe daten ikke tålte. Det ler vi begge av i dag, til tross for at hun var litt oppgitt den gang.. =)

Lenke til kommentar
Gjør det enkelt. Kjøp inn jordbær, shampis og sjokolade. Stikk en tur i skogen/ til stranden, you name it.

 

Jordbærene dypper du i smeltet sjokolade, helst mørk kokesjokolade. (bruker jeg selv iallefall)

Legg dem på stekepapir/fat til sjokoladet stivner. Så legger du bærne igjen i en hard boks, slik at de ikke blir mos.

 

Det var jo faktisk en ganske god ide'. Det trenger selvsagt ikke å koste dyrt da.

Takk for ideene, men skjønte ikke helt "VALKYRIA" mente.

Endret av chris_123
Lenke til kommentar

En venn av meg har båt, så de kjørte båt inn til byen en kveld og kjøpte seg god mat på bryggeresturanten.

 

Så dro de et lite stykke ut på havet, stoppet motoren og spiste maten mens de så på at sola gikk ned. Tror hun ble veldig imponert ifølge han:)

 

Men tilbake til topic, ta henne med ut i naturen nå som det begynner å bli penere vær. Ta henne med på piknik hvor havet slår inn mot land, helst en kveld hvor været er fint og temperaturen er varm:) Det kalles idyll, og vil bli husket.

Lenke til kommentar
En venn av meg har båt, så de kjørte båt inn til byen en kveld og kjøpte seg god mat på bryggeresturanten.

 

Så dro de et lite stykke ut på havet, stoppet motoren og spiste maten mens de så på at sola gikk ned. Tror hun ble veldig imponert ifølge han:)

 

Men tilbake til topic, ta henne med ut i naturen nå som det begynner å bli penere vær. Ta henne med på piknik hvor havet slår inn mot land, helst en kveld hvor været er fint og temperaturen er varm:) Det kalles idyll, og vil bli husket.

Det var et nydelig forslag, tror faktisk at jeg skal kombinere det med hva SOVEHEST sa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...