Gå til innhold

Kjøpe 32" tv til lite soverom tips og anbefalinger, pris rundt 3K

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe ny tv til å ha på rommet mitt, som jeg skal bruke til xbox, tv og koble den til pc-en.

Jeg ser for meg å bruke rundt 3000kr på den. Kan godt kjøpe den på nett.

Den skal vere 32" eller 30", helst 32" og den må ha 2 eller flere HDMI kontakter. Lyden skal ikke vere så verst heller..

Jeg vil bli sittende 3 meter unda veggen der tv-en skal stå når jeg liger i senga, og 2 meter når jeg sitter i stol, er dette for kort?

Noen tips eller anbefalinger?

Takk, Nikolai

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

distansen blir bra tror jeg :) men prisen strekker nok ikke til. får ikke noe tv som er god og spille på til den prisen. desverre. slenger ved link til en himla god tv til en billig penge her er kanskje ikke så billig men holder mål i en god stnd fremover :) lykke til!

Lenke til kommentar
distansen blir bra tror jeg :) men prisen strekker nok ikke til. får ikke noe tv som er god og spille på til den prisen. desverre. slenger ved link til en himla god tv til en billig penge her er kanskje ikke så billig men holder mål i en god stnd fremover :) lykke til!

Dette stemmer ikke, man trenger ikke gi nesten 6000,- for å få en god 32 LCD...

Du får gode skjermer som duger til mellom 3-og 4000,- og den beste er LG3000 uten tvil den ligger nå på nettet til drøyt 3500,-

Denne har jeg erfaringer med selv og den er glimmrende både til spilling og tv titting (løp og kjøp) http://www.netonnet.no/index.asp?tracker=p...&iid=114645

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
så på den lg tv-en du linka til, likte den veldig godt, hvordan er lyden?

Grei lyd og bedre en alt annet i denne klassen også de dyrere Samsung og Sony modellene. LG er kjent for god lyd men det er selvsagt ikke noe hjemmekino. Du kan jo vurdere å kjøpe et billigt hjemmekinoanlegg senere man får disse kastet etter seg for tiden.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Jeg har denne TV-en selv, er fornøyd med alt til nå. Eneste problemet med å sitte 3 meter unna er det med PC. Det er litt vanskelig å se hva det står på skjermen når man sitter så lang unna den lille skriften.

Sammenlign avstanden fra PC-skjermen med avstanden til TV'n. TV-er sitter man vanligvis 1 meter unna for hver tiende tomme, men PC-skjermen har man mye nærmere. Selv sitter jeg rundt 40-50 cm fra PC skjermen. Dette gjør at jeg også sitter nærmere TV-en når jeg bruker den som PC-skjerm, enn jeg gjør til vanlig (ser på TV, eller spiller)

Ble kanskje litt vanskelig å forstå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...