blixbox Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har i rundt et halvt år hatt internett levert av Canal Digital, og for et par måneder siden røk modemet, etter endel masing og styr fikk vi til slutt tilsendt et nytt modem (gikk ca. 14 dager fra vi ga beskjed til modemet kunne hentes på posten). Nå har det nye modemet røket og da jeg snakket med kundeservice sa de at det var en kjent feil i modemserien, og alt de kunne gjøre var å sende ut nytt. Regner med at jeg kommer til å være uten internett i en ukes tid, noe som er veldig upassende da jeg har en tildels innbringende hobby der jeg trenger internett. Jeg lurer derfor på om det er andre som er plaget med det samme? Kan jeg for eksempel høre med Canal Digital om de kan sende meg et backup-modem? Hvis dette er noe som skjer flere ganger har jeg rett til å oppheve kjøpet (noe i samme stil som 3.-gangs reparasjon uten løsning)? Og har jeg krav på å få refundert abonementsprisen for de dagene jeg er uten internett? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Som en nødløsning mens du venter, kan du koble mobilen til laptopen via USB eller blåtann. Dermed kan du utføre hobbyen din mens du venter på nytt modem. NB. Sjekk prisen, og skaff evt. en maxprisavtale. Tror at NetCom-kunder betaler max 20 kr per dag, uansett bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå