Gå til innhold

Skape nettverk for freelancere

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg har en ide jeg ønsker å presentere for dere, for jeg er enda usikker på om jeg skal satse på den.

Jeg ønsker å utvikle en nettside for ALLE typer freelancere. Noe ala: http://www.getafreelancer.com/

Det eksisterer møteplasser for norske freelancere, men kun innenfor hver nisje. Jeg ønsker å inkludere alle.

Nettsiden skal inneholde profiler der hver freelancer kan få karakterer osv, slik at de som trenger en freelancer kan browse hvem som passer best ++

Dette gjelder også oppdragsgivere.

Vi vil samle markedet både for freelancere som trenger oppdragsgivere, og oppdragsgivere som trenger freelancere.

Hva synes dere? Kan dette bli en suksess? Hva må til for at dette lar seg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra min side så den litt rotete ut, kanskje ha en index med to knapper til hver side? Som Freelancerne kan ha en side og arbeider/firmaer kan ha en annen side så står de sammen bare at det ikke blir så rotete? + Fylker osv? Har ikke skjekket igjennom den siden enda, men jeg er forrtsatt interessert! Jeg er litt trøtt, så klarer ikke å finne opp så mye nå! :p

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg ble veldig optimistisk for denne idéen din. Har bladd meg litt rundt på GetAFreelancer.com og la merke til at en slik webside virkelig fungerer. Eneste problemet med GetAFreelancer.com er jo at den er internasjonal, noe som gjør at det blir ekstremt lave bud og veldig vanskelig å få seg arbeid. Jeg ville tro en norsk nettside som dette kunne fungert veldig bra, og jeg hadde definitivt brukt den selv.

Om du ikke har så bred erfaring med å kode websider, vil jeg tro at ett system lignende GetAFreelancer.com kan finnes for enten Joomla og/eller Drupal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...