fredrik1302 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har lyst å ta mc lappen til neste år da jeg blir 18, men har ikke så mye penger og budsjettet for mc strekker seg ikke lenger enn opp til 20 - 25 tusen. Hva er lurt å gå for i denne prisklassen. jeg liker både offroad, og cruser og racing, men siden jeg ikke har mye penger så veier økonomiske grunner sterkt opp. Jeg vil ha en forsikringspreme på under 3000 (trenger ikke mere enn ansvar, skrur selv) og kan heller ikke ha noe som går mye istykker. Men så vil jeg også ha en sykkel som jeg kan ha det morro med, noe som sparker litt ifra. Jeg er ikke sikker på om jeg skal kjøre den nedplombert (antagelig ikke), men jo jo iallefal kjøper plombe og gokjenne den som mellomtung, så budsjettet blir vel egentlig 20 tusen + nedplombering som max. Kom med anbefalinger, gjerne med linker. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 ta opp et lån og kjøp en ninja 250, samt få en sommerjobb og en deltids jobb etterpå. fant ingenting i din prisklasse utenom en veteran triumph Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Tja alt som hetter motard er igrunn stygg moro å kjøre. Bakhjuls maskiner så det holder Se om du finner deg en husqvarna , ktm eller en husaberg som er registrert som mellom tung men som er full effekt. Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Du finner mange gode sykler på diverse MC sider, men de fleste har 60 hestekrefter eller mer, og grensa for mellomtung er 34 HK. Om du kunne nedplombere hadde det sikkert ikke vært noe problem for de er da 650cc. Men du Burde vurdere bil, om du ikke har det, siden en motorsykkel et mareritt å kjøre når det er kaldt og glatt. Eller, du kunne prøvd en Hyosung, de er ganske nye her i landet og relativt billige. Etter egne erfaringer holder de samme og er greie å kjøre, ingenting spessielt med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå