geir__hk Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 . . . Smørte rett og slett litt av tannkremen direkte på munnsåret, og det var borte etter 4-7 dager.Nå skal det sies at varigheten for munnsår, -iallefall for min del- ofte ligger på rundt 7 dager. Så det er dermed ikke sikkert at det er tankremen som kan ta æren for dette. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 lakris skal vistnok hjelpe. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Eg fikk faktisk sånne sår ved bruk av Listerine, så eg gikk over til Colgate munnskyll. 1 Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 . . . Smørte rett og slett litt av tannkremen direkte på munnsåret, og det var borte etter 4-7 dager.Nå skal det sies at varigheten for munnsår, -iallefall for min del- ofte ligger på rundt 7 dager. Så det er dermed ikke sikkert at det er tankremen som kan ta æren for dette. Den gjorde det ihvertfall ikke verre, og det føltes mye bedre etterpå. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Den hjelper ikke, men kan ha en lindrende virkning, siden det ikke kommer mer bakterier og dritt borti såret, og du kan heller ikke sleike, bite på såret selv. 1 Lenke til kommentar
plut0 Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Prøvde Oralmedic i ren desperasjon i går, svei som et lite helvete i tre sekunder. men etter to timer var jammen meg "ubehaget" i munnsåret forsvunnet. Og slik er det i dag også. Kan dermed ikke annet enn å anbefale Oralmedic, den hjalp ihvertfall meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå