Duqe Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Noen som vet om det er lov med bærbar pc på flyet og om det er stikkontakt så jeg ikke behøver å bekymre meg om batteritiden? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Bærbar PC er lov. Tviler på at de har stikkontakter. Lenke til kommentar
McStroke Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Ja, det er lov til å ha PC på fly, så lenge du har alle mottakere og sendere avslått. Dvs. Nettverk, bluetooth etc. Jeg har lest at Norwegian (om jeg husker rett) skal innføre nettverk på sine fly. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Bærbar PC er lov. Tviler på at de har stikkontakter. Har også selv ofte sett bærbarer på fly og da er det turer fra Danmark til Thailand, men vel ikke vits å ta med bærbarpc hvis batteriet kun varer i ca 1-2timer av hele flyreisen? Endret 18. mai 2009 av Duqe Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kjøp en mini-pc, de varer mange timer Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du finner stikkontakter for lading av PC, men på business og kun på lengere strekninger (interkontinentalt). Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) På en del PCer kan CD-spilleren byttes ut med et ekstra batteri. Detter gir en brukstid på minst 7-8 timer, om en ikke kjører PCen for hardt og bare det å ha alle sendere avslått er selvfølgelig en lengre batteritid. Å stille ned lysstyrken på skjermen lønner seg selvsagt også. Sam Endret 18. mai 2009 av SamBell Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Skal til Houston fra amsterdam og usikker hvilket KLM fly vi skal sitte med, men hvis det er KLM 737 så har de 110V AC, satser stort og tar da med pcen og en stikkontakt-konverter for sikkerhets skyld. http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_Boeing_737-800.php Endret 19. mai 2009 av Duqe Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har flydd KLM fra Amsterdam til Houston. "Standardflyet" med mixed configuration har stikkontakt på buisness. Regner med at buisnessjetten har det samme. Skal selv fly samme rute med Lufthansa. Greit om noen vet om det finner strøm, eller ikke, på økonomi der. Sam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå