Castman Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Tenkte å montere motorvarmer på min nyinnkjøpte 09 hilux.. noen som har erfaringer eller andre tips på hvordan dette gjøres? Motorvarmern er av merket Defa og varmekolben skal settes inn i kjølevannspluggen(noen som vet hvor denne ligger forresten?). Tips eller andre erfaringer med montering av motorvarmer folkens? Alle svar er hjertelig velkommen Endret 18. mai 2009 av Castman Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Monteringsanvisning element Monteringsanvisning inntakskabel Teknisk håndbok med mye generell informasjon, bl.a. om demontering av frostpluggen. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Har nettopp montert motorvarmer på min 09 hilux. Etter å ha slått inn den ene frostpluggen så fosset kjøleveska ut(naturligvis). Og etter å ha montert varmekolba så fylte jeg på mer kjæleveske i ekspansjonstanken. Men nå virker det som den bruker kjæleveske siden det minker stadig i den ekspansjonstanken..eller er det pga det har vært luft i systemet som nå blir erstattet av kjøleveske? Har lagt merke til at det har kommet noe fra "returen" som har dryppet ut fra ekspansjonstanken. takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå