heimsvik Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei (: Jeg skal kjøpe en touch telefon men er ikke helt sikker på hilken... Jeg skal nok bruke den til og være på nett, spille, høre på musikk og suse litt rundt på den. Hadde litt lyst på HTC Touch HD men har hørt at den er veldig treig og sånne ting.. Vet dere om noen? Håper på hjelp! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Touch HD er ikke veldig treg. Slik den kommer er denen av de raskere smarttelefonene på markedet, og det finnes mange muligheter til å gjøre den enda raskere på. Ny firmware kan legges inn, operativsystemet tweakes akkurat som på en pc osv. Lenke til kommentar
The_Edge90 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis du skal være på nett, spille og høre på musikk så må vel iphone være midt i blinken? Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 har lissom ikke så lyst på Iphone egentlig. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 kan også være lurt og ta en runde til telebutikker og høre om du kan få se på eller prøve en tlf. Selv kjøpte jeg iPhone, hadde faktisk aldri tenkt til å kjøpe en men sånn ble det nå Grunnen til at det ble en slik var responsen på grensesnittet var god og jeg kunne legge inn mange "nyttige" og artige programmer på den. Selv har jeg ikke sett mye på HTC men har hørt endel bra om de. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Akkurat nå tror jeg de beste alternativene er iPhone og Touch Diamond 2 - Hvis du ikke vil ha iPhone ville jeg sjekket Diamond 2 'en... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Jeg ville sett på en av Android-telefonene. Har G1 selv og er temmelig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå