Gå til innhold

Har du IPOD 80GB classic? Jeg trenger din hjelp..

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en gammel versjon av programvaren til IPOD classic 80GB. Versjonen jeg leter etter heter 1.0.3 eller eldre. Har du hatt pcen din en stund og oppdatert ipoden jevnlig ligger versjonen mest sannynelig lagret. Itunes sletter ikke software når det kommer en ny.

Versjonene ligger under C:\Documents and Settings\Brukernavn\Programdata\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates

Jeg tror filen heter noe som IPod_24.1.0.3

Håper noen kan hjelpe meg!

På forhånd takk

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en 80GB jeg ikke har brukt på lenge, den har vært syncet mot 2 Macer jeg har. I Mac OS ligger sikkert ting et annet sted, kan sende filer om du klarer å finne ut av hvor det skal ligge på Macen.

(Søkte på det du nevnte, uten å finne noe.)

Lenke til kommentar
Har en 80GB jeg ikke har brukt på lenge, den har vært syncet mot 2 Macer jeg har. I Mac OS ligger sikkert ting et annet sted, kan sende filer om du klarer å finne ut av hvor det skal ligge på Macen.

(Søkte på det du nevnte, uten å finne noe.)

Ok, det kan godt hende ja :)

Vet du når ca den ble syncet eller? Jeg må ha en som er fra før Oktober 2007:S

Byner å lure på om det er versjon 1.0 jeg må ha..

Skal finne ut hvor de ligger i morgen :)

Endret av Jyztrik
Lenke til kommentar
kan jeg spørre hvorfor du vil ha en eldre versjon?

Det kom en endring som gjør at jeg ikke får fjernstyrt Ipoden min fra spilleren med touch screen i bilen. Trenger derfor den gamle for å få det til å fungere. Apple vet jo ikke en dritt og påstår at de sletter de gamle firmware versjonen:S

Ser nå jeg var litt upresis i forrige innlegg. Den ene macen ble syncet mot ipoden for første gang før oktober 07. Hvis gammel software ikke slettes kan det være håp.

Flott, det høres lovende ut :) Skal finne ut hvor det ligger :)

De skal ligge under /Library/iTunes/"iPod Software Updates hvis ikke jeg tar helt feil :)

Lenke til kommentar

Hmm, har du flere Ipoder? Den som heter Ipod_19.1.1.1 er kanskje til en 5GB

Ipod_25.1.2.1 er kanskje mer intressang. Men liten i forhold til de andre jeg allerede har.. som er på rundt 60MB

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...