Prebsor Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hei, har litt problemer med onlinespilling på Rock Band 2 PS3. Jeg får til å connecte til noen venner, men ikke andre. På PS3 har jeg NAT 2 og kablet forbindelse. Jeg har 2 routere, tror jeg. En Tecom GT1000noe (for IP-telefoni) og SpeedTouch ST546. Altså, internetten går fra veggen -> Tecom -> SpeedTouch ->Switch-> PS3. Jeg vil altså åpne alle portene for PS3 eller såkalt DMZ. Kan det være pga. at jeg har 2 routere? På forhånd takk for hjelpen! PS: Beklager hvis tråden er postet i feil forum. Endret 18. mai 2009 av Prebsor Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Hei, har litt problemer med onlinespilling på Rock Band 2 PS3. Jeg får til å connecte til noen venner, men ikke andre. På PS3 har jeg NAT 2 og kablet forbindelse. Jeg har 2 routere, tror jeg. En Tecom GT1000noe (for IP-telefoni) og SpeedTouch ST546. Altså, internetten går fra veggen -> Tecom -> SpeedTouch ->Switch-> PS3. Jeg vil altså åpne alle portene for PS3 eller såkalt DMZ. Kan det være pga. at jeg har 2 routere? På forhånd takk for hjelpen! PS: Beklager hvis tråden er postet i feil forum. Du er sikker på at det er Tecom boksen som står nærmest veggen ?? Hvem er det som leverer IP-telefoni og hvem er det som leverer ADSL ?? Grunnen til at jeg spør er at det normalt er ST546 som er DSL routeren, og da står IP-telefoni-"adapteret" som regel på innsiden. Hvis begge boksene er DSL-routere og ingen av dem har trådløst så skjønner jeg ikke hvorfor du har begge i det hele tatt. Lenke til kommentar
Prebsor Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) EDIT: SpeedTouchen som er nærmest veggen. Beklager at jeg ikke fatn ut av dette tidligere. Endret 21. mai 2009 av Prebsor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå