Gå til innhold

Windows XP - Dårlig eller? vs WIN 98SE


Anbefalte innlegg

jeg ville helle valgt 2k....

 

xp er så brukervennlig at ihvertfall jeg blir kvalm....

 

Hvorfor ikke linux hvis du hater brukervennlighet? :) Stupid argument å si at noe er FOR brukervennlig. Vil man heller ha noe som er brukerUvennlig? xp er fint det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kjører fult 98SE. en kammerat har lagt over xp intil han måtte formatere pga av at hd feilet. nå har han vanskelig med å få nettverket i gang... 98 og xp fungerer ikke så godt når det gjelder nettverk, han ga meg en diskett med sine "xp" innstillinger for nettverk, noe som resulterte med en solid kræsj i 98 :evil::evil: :x :evil: :x :evil: :x . ikke f### om jeg bruker den disketten.

 

joda dos hadde vært rått å bruke igjen!!!! :D:D eller win 3.11 he he. Win ME er noe skitt og der er jeg enig med deg... Husker ikke ha w2k står for! win 2000 k???????

 

Er du dum?? w2k står for Windows 2000! k=kilo kilo=1000... Hvor vr du i mattetimen a?? :lol::lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Er det ikke litt dumt å skylde på et operativsystem når pc'n din har hardware feil?

 

Og dine poster tyder på at du er veldig umoden og har veldig lite peiling på data. Du skrev at du fikk en diskett med XP innstillinger, var det en XP driver til nettverkskortet du fikk? som du prøvde i et win98 system...

Lenke til kommentar
Er det ikke litt dumt å skylde på et operativsystem når pc'n din har hardware feil?

 

Og dine poster tyder på at du er veldig umoden og har veldig lite peiling på data. Du skrev at du fikk en diskett med XP innstillinger, var det en XP driver til nettverkskortet du fikk? som du prøvde i et win98 system...

 

Virker ikke som du har så veldig peilig på data heller.... XP lager en diskett med nettverksinstillinger til andre opperativsystemer UTEN den veiviseren! Disketter konfigurerer de eldre Op.systemene til å bruke nettverk sammen med XP... :woot::woot::woot::woot::woot:

Lenke til kommentar

Hei alle sammen !

 

Har brukt opp i gjennom tidene følg. WinOS;

95, 98, 98SE, ME, 2000, XPHOME, XPPRO (alle med lisens)

(seff. litt DOS og 3.serie)

Bruker i dag XPPRO og 98SE (har flere pcèr)

Tester masse komponenter, drivere og prog.

Min erfaring er at 98SE, W2K og XP har sine fordeler og bakdeler :wink:

 

Men at 98SE fremdeles er et brukbart alternativ til OS. stemmer nok.

W2k med servicepacks er meget bra (stabil)

XPèn har en del barnesykdommer :o som vil nok forsvinne med tiden.

 

Hvilken versjon av WinOS er best, er umulig å si fordi

at kunskapene til brukeren vil spille det avgjørende rolle her :wink:

Lenke til kommentar

 

Virker ikke som du har så veldig peilig på data heller.... XP lager en diskett med nettverksinstillinger til andre opperativsystemer UTEN den veiviseren! Disketter konfigurerer de eldre Op.systemene til å bruke nettverk sammen med XP...

 

Det var dette jeg lurte på...Ser du mitt spørsmålstegn?

 

Det jeg mente var at han hadde så ustabil pc at det er ganske lett å si at det er en hardware feil og ikke windows. Det kan også være en bios innstilling som må endres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...