monte_cristo Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Noen som har erfaringer med Dell 500m og viftestøy? Bråker den mye? Er det generelt mye støy fra Dell? Har selv hatt en IBM P3 600MHz, synes den bråker for mye. Lurer på om jeg skal kjøpe dell eller acer!? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Jeg har en Inspiron 4150 og den er veldig bra. Regner med at 500m som har Centrino teknologi (Pentium m) er enda bedre. Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Har selv hatt en IBM P3 600MHz, synes den bråker for mye. Pussig. Hva slags Thinkpad var det? Jeg har en T23 P3 1,13 GHz, og den er så godt som lydløs, bortsett fra når viften en sjelden gang begynner å gå, og da er det ikke mer enn en svak sus. Lenke til kommentar
Qwem Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei Er noen som har skrevet ett lite program for å kontrollere viftene på I8xxx serien til Dell. Fungerer som bare juling. http://www.diefer.de/i8kfan/index.html Har en I8500. Bråker lite før jeg installerte fangui, lite etterpå. Vifta kjører litt til tider, men ikke plagsomt på den laveste innstillinga, og den skifter automatisk uten noe ekstraprogram og. Vifta kommer på av og til, men ikke sjenerende syns jeg, dette er selvsagt veldig opp og ned per person, men jeg blir ikke plaga. Du merker det når vifta går for full fres, men det er sjelden. Eirik Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 en annen ting som kan støye endel er harddisken i maskinen. På den brukte som jeg kjøpte bråkte den originale harddisken noe fryktelig . Bytta den til en stillegående fra fujitsu og vips var maskinen på "Mac- nivå" dvs. uten en lyd. Er en p3 800 i og viften går ikke når jeg holder på med word og lignende. Bare med filmvisning og mange slitsomme programmer oppe at den fyrer opp, men ikke noe å grine over da heller. sjekk at det er installert batteri-sparingssaken slik at maskinen reduserer mhz når det ikke er behov for noe voldsomme greier. Lenke til kommentar
monte_cristo Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Ble til at jeg bestilte en Dell 500,m 1.4GHz, 512MB++ til 16033,- Har enda ikke fått noen ordrebekreftelse!? Noen som har erfaringer med dell? Tar det lang tid før man får pcn? Bestilte igår kveld, og betalte med VISA (er ikke blitt trukket enda) Takk til alle som har hjulpet meg med pc valget!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå