humancoreiii Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hey jeg trenger en mp3/wave fil av "ny meld" lyden som er til msn... noen som har den? tenkte å bruke den på touch hd'en min... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Se om du finner den i c:\windows\media Ligger vel der som wav, da kan du jo evt. konvertere den til MP3 da. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\newalert.wma"' edit: Nei det var faktisk ikke den.. Endret 18. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Eeeller der ja Jeg har ikke lyd koblet til pcen atm, og jeg har skrudd av msnlyder, så jeg fikk ikke sjekket hvor filbanen var. Edit: Eller ikke... Endret 18. mai 2009 av BeFs Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Se om du finner den i c:\windows\media Ligger vel der som wav, da kan du jo evt. konvertere den til MP3 da. ooh takker skal se gjennom det som ligger der edit: nope var ikke der, men mange andre fine lyder Endret 18. mai 2009 av Go1den3ye Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Se om du finner den i c:\windows\media Ligger vel der som wav, da kan du jo evt. konvertere den til MP3 da. ooh takker skal se gjennom det som ligger der edit: nope var ikke der, men mange andre fine lyder Denne du ser etter? "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\type.wma"' Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Se om du finner den i c:\windows\media Ligger vel der som wav, da kan du jo evt. konvertere den til MP3 da. ooh takker skal se gjennom det som ligger der edit: nope var ikke der, men mange andre fine lyder Denne du ser etter? "C:\Program Files\Windows Live\Messenger\type.wma"' Yess takker Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Takk for tipset. Nå kan jeg bytte ut den kjedelige "pling"-lyden på MSN til andre ting. Så hver gang noen snakker til meg på MSN nå starter en sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå