nikemv Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 hei. har nettopp hatt konfirmasjon, og da fikk jeg en scooter... scooteren er en peugot ludix som ikke vil starte. batteriet var flatt, så det ble ladet opp før den ble prøvd startet igjen. motoren/beltet går rundt. tennpluggen tenner, og jeg har mer enn nok bensin. olje er det også nok av. uansett hvordan jeg prøver å starte den, så vil den ikke starte! setter veldig stor pris på om noen kan komme med noen gode tips, er villig til å prøve det meste... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis du kjøpte ny ville jeg gått og klaget. men prøvd kick? Lenke til kommentar
nikemv Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis du kjøpte ny ville jeg gått og klaget. men prøvd kick? ja har prøvd kick.... er ikke ny tror jeg... fikk den i gave... da var den vel et par år gammel så vidt jeg forstod :S Lenke til kommentar
WackenSS Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis du kjøpte ny ville jeg gått og klaget. men prøvd kick? ja har prøvd kick.... er ikke ny tror jeg... fikk den i gave... da var den vel et par år gammel så vidt jeg forstod :S Sjekket noe så enkelt som at bensinen i forgasseren faktisk brenner? Hjelper ikke og fylle fersk bensin på tanken vis det er gammel bensin i forg. Dette er ikke uvanlig når motoriserte produkter få stå urørt over lengre tid Km. Stand? Utover det så trenger motoren og få luft, den må klare og komprimere bens./luft godt nok (både over og under stempelet) og den må få slippe eksosen ut igjen (gnist var det skrev du) Lykke til Lenke til kommentar
nikemv Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Hvis du kjøpte ny ville jeg gått og klaget. men prøvd kick? ja har prøvd kick.... er ikke ny tror jeg... fikk den i gave... da var den vel et par år gammel så vidt jeg forstod :S Sjekket noe så enkelt som at bensinen i forgasseren faktisk brenner? Hjelper ikke og fylle fersk bensin på tanken vis det er gammel bensin i forg. Dette er ikke uvanlig når motoriserte produkter få stå urørt over lengre tid Km. Stand? Utover det så trenger motoren og få luft, den må klare og komprimere bens./luft godt nok (både over og under stempelet) og den må få slippe eksosen ut igjen (gnist var det skrev du) Lykke til takk for bra svar.... skal kjøpe ny tennplugg i morgen... kan også teste med ny bensin.... har gått 42 mil... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Er det ikke liv i det hele tatt? Du kan prøve startgass(fås på samme plass de har tennplugg tenker jeg) og spraye inn i luftfilteret. Du tar ut selve filteret og sprayer inn i slangen som går mot forgasser, eller så kan du ta av hele slangen og spraye rett i forgasseren om du vil. Men begge funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå