Furiae Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Daglig kommer jeg over menn (og kvinner) som ikke gidder noe som helst. De bare lever. De orker ikke jobbe, de orker ikke bevege på seg, er alltid slappe, har ingen drømmer osv. Hva er det som får sånne folk til å tro at de fortjener en partner? At de fortjener venner? For meg er sånne parasitter og intet annet. Motivasjon og ambisjoner er vakkert. Vil du ha en kjæreste er det det første du må få deg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva prøver du å komme fram til? Jeg og dama er slække og late personer (Jobber selvsagt) Men på fritden. Bare sånn at det har sagt hvis det er relatert til dette emnet.. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Med henhold til § 1, §2 i retningslinjene forsvant ’2’ innlegg. Vi holder oss for gode til personangrep på forumet. Ytterligere overtredelse vil kunne bli møtt med reaksjoner i grove tilfeller. Er man usikker på intensjonen ved en tråd eller innlegg som sådan, skal man rapportere og ikke kommentere. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Furiae Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Hva prøver du å komme fram til? Jeg og dama er slække og late personer (Jobber selvsagt) Men på fritden. Bare sånn at det har sagt hvis det er relatert til dette emnet.. At folk som ikke har noen mål i livet, er noe av det minst attraktive du kan komme over. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Negative mennesker generelt er lite attraktive. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg har mange mål. Kjøre en Porsche, orgyfest, hoppe med fallskjerm, bungee, en laaang roadtrip i USA. osv osv osv. Det er jo mange som har drømmer, men ja jeg er enig at folk kunne a handlet mer enn å sitte på den feite ræva si *host*host* 2/3 av USA* host* Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jeg er helt enig med deg, selv om jeg kanskje ikke ville formulert meg i fullt så krasse vendinger. Men mangel på motivasjon og ambisjoner i forhold til utdannelse er faktisk utrolig turn-off for meg. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Daglig kommer jeg over menn (og kvinner) som ikke gidder noe som helst. De bare lever. De orker ikke jobbe, de orker ikke bevege på seg, er alltid slappe, har ingen drømmer osv. Hva er det som får sånne folk til å tro at de fortjener en partner? At de fortjener venner? For meg er sånne parasitter og intet annet. Motivasjon og ambisjoner er vakkert. Vil du ha en kjæreste er det det første du må få deg. Det her høres jo helt ut som meg, haha Utenom at jeg ivertfall orker å trene. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Daglig kommer jeg over menn (og kvinner) som ikke gidder noe som helst. De bare lever. De orker ikke jobbe, de orker ikke bevege på seg, er alltid slappe, har ingen drømmer osv. Hva er det som får sånne folk til å tro at de fortjener en partner? At de fortjener venner? For meg er sånne parasitter og intet annet. Motivasjon og ambisjoner er vakkert. Vil du ha en kjæreste er det det første du må få deg. Du har ikke tenkt over at disse personene kanskje har noen problemer eller noe? Hvis du ikke jobber eller beveger på deg og lar livet gli bort mellom fingrene så er det som regel noe mer alvorlig enn bare ren slapphet. Det er ingen som tjener på en slik livssituasjon. Du går ikke bort og sparker en som ligger nede, gjør du vel? Du trenger ikke ha sex med dem, men kanskje få skikk på menneskesynet ditt hvis du synes de er parasitter. Finnes jo mennesker som verdsetter annet enn karrieren sin også. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Daglig kommer jeg over menn (og kvinner) som ikke gidder noe som helst. De bare lever. De orker ikke jobbe, de orker ikke bevege på seg, er alltid slappe, har ingen drømmer osv. Hva er det som får sånne folk til å tro at de fortjener en partner? At de fortjener venner? For meg er sånne parasitter og intet annet. Motivasjon og ambisjoner er vakkert. Vil du ha en kjæreste er det det første du må få deg. Hva er det med sånne folk som er totalt blottet for sosiale antenner? Hva er det med sånne folk som ike takler å høre om psykiske lidelser? Hva er det med sånne arrogante nek som ikke orker å sette seg inn i fysiske lidelser? Hva er det med slikke dømmende personer som tror de er guds gave til menneskeheten mens de bare er plagsomme og i veien for en skikkelig utvikling av menneskeheten? Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Shit ass du virker som en negativ, intolerant og generellt lite interessant person... Men du er vel perfekt du tenker jeg BTW: Jeg jobber mer enn de fleste jeg kjenner, forsørger kjærring, kid, bikkje, hamster leilighet og bil. Og har stort sett alltid noe å gjøre. (Vet nok at du tenkte jeg følte meg truffet skjønner du) Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hva er det med sånne folk som er totalt blottet for sosiale antenner? Hva er det med sånne folk som ike takler å høre om psykiske lidelser? Hva er det med sånne arrogante nek som ikke orker å sette seg inn i fysiske lidelser? Hva er det med slikke dømmende personer som tror de er guds gave til menneskeheten mens de bare er plagsomme og i veien for en skikkelig utvikling av menneskeheten? Bærumsfolk Endret 18. mai 2009 av Skummel_Fyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+90817234 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Her kommer du til samliv og relasjoner-kategorien og lurer på hvorfor folk ikke orker noe, her hvor 70% av alle innlegg handler om samlivsbrudd og kjærlighetsproblemer? lulz Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Etter å tidligere ventet med en eventuell reaksjon på denne tråden, ser jeg at dette kan ha vært uklokt og en bjørnetjeneste i så måte. Denne tråden hadde dessverre alle forutsetninger for en negativ utvikling. Som andre tråder i denne kategorien i dag, er jeg også redd denne tråden dessverre ikke vil føre med seg noe positivt, ei heller konstruktivt. Tidligere erfaringer ved slike tråder er at utvikler seg til rene "mobbetråder", noe som ikke er ønskelig Om man ønsker og debattere dette på saklig og skikkelig måte, anbefales det og opprette en ny tråd med noe mere brodd, enn "for meg er sånne parasitter og intet annet". Man skal være forsiktig med å uttale seg om mennesker man ikke kjenner. Mange mennesker som kan virke innesluttet og/eller "giddalause", kan i verste fall ha psykiske plager og slite med hverdagen. De fortjener i høyeste grad venner og partnere. Om mennesker innehar nevnte psykiske plager og/eller problemer av alvorlig art skal det særs lite til før dette blir oppfattet i negativ retning. Og kalle de parasitter er ikke en god ting i denne sammenheng. Tråden stenges, før den utarter ytterligere. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Endret 18. mai 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg