Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke pupper - uaktraktiv?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Hei hei du !

Jeg er en jente på tyve som også føler jeg har småe pupper. Jeg går selv med b-cup (70/75 varierer fra merke til merke har jeg merket meg, og da velger jeg selvfølgelig merket hvor 75 passer for en morality boost, hehe) Jeg er også veldig slank, veier rundt 48kg og er 180cm høy, så i forhold til midjen så ser det jo ut som jeg har større pupper enn partneren min :lol:

 

Jeg ville peke ut at p-piller kan øke bryst størresler veldig. Hvis ikke et merke gjør susen så er det fremdeles mulig for et annet å gjøre det !

 

Min personlige preferance er å unngå BH med innlegg, gutter som ser BHen når den er av liker ikke helt disse pute BHene noe spesielt og jeg har blitt terget for dem mer enn en gang.. I stedet for har jeg tydd til klær som topper med litt korset effekt eller andre klær som er laget for oss med litt mindre pupper for å føle meg bedre, og mann folkene snur jo lett på hodet når jeg er på byn så det kan jo ikke være så feil å ikke ha så store pupper.

 

Og jeg skal ærlig innrømme at "puppegutter" syntes ikke jeg er attraktiv selv om jeg har legger som bare fortsetter og fortsetter, og en frisk og spretten liten rumpe, og har et pent ansikt osv.. Jeg endte opp med å gå til køys med en kar jeg holdt på med i noen uker og jeg tror han ble veldig skuffet når han lekte med puppene mine for første gang ja.. Snakket aldri med ham igjen på samme måte. Neste jeg hørte var at han hadde funnet seg en ny en, og hun hadde DE PUPPENE visst nok..

 

Og nå har jeg jo en type som rett og slett er en rumpe gutt og han forguder kroppen min (tror jeg da, hehe) Seff prøver han seg noen ganger på å leke med dem uten å få helt til det han prøver på, men så blir han lett distrahert av andre ting igjen når utstyret først er så langt oppe også glemmer han det helt.

 

Det jeg vil frem til er vel at det høres ut som gudene har gitt deg mye å jobbe med (pent ansikt, hår og rumpen din!) så du burde kanskje sattse på å fremheve det. På den måten så "viser du hva du har å tilby" uten at det blir noe skuffings når du tar av deg pushup'en fordi mennene du tiltrekker er allerede tiltrukket av de andre kvalitetene.

Og det høres ut for meg som denne karen virkelig allerede liker deg for dine gode kvaliteter (:

 

 

## font og farge endreti tilbake til standard av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest majamor
Hei hei du !

Jeg er en jente på tyve som også føler jeg har småe pupper. Jeg går selv med b-cup (70/75 varierer fra merke til merke har jeg merket meg, og da velger jeg selvfølgelig merket hvor 75 passer for en morality boost, hehe) Jeg er også veldig slank, veier rundt 48kg og er 180cm høy, så i forhold til midjen så ser det jo ut som jeg har større pupper enn partneren min :lol:

 

Jeg ville peke ut at p-piller kan øke bryst størresler veldig. Hvis ikke et merke gjør susen så er det fremdeles mulig for et annet å gjøre det !

 

Min personlige preferance er å unngå BH med innlegg, gutter som ser BHen når den er av liker ikke helt disse pute BHene noe spesielt og jeg har blitt terget for dem mer enn en gang.. I stedet for har jeg tydd til klær som topper med litt korset effekt eller andre klær som er laget for oss med litt mindre pupper for å føle meg bedre, og mann folkene snur jo lett på hodet når jeg er på byn så det kan jo ikke være så feil å ikke ha så store pupper.

 

Og jeg skal ærlig innrømme at "puppegutter" syntes ikke jeg er attraktiv selv om jeg har legger som bare fortsetter og fortsetter, og en frisk og spretten liten rumpe, og har et pent ansikt osv.. Jeg endte opp med å gå til køys med en kar jeg holdt på med i noen uker og jeg tror han ble veldig skuffet når han lekte med puppene mine for første gang ja.. Snakket aldri med ham igjen på samme måte. Neste jeg hørte var at han hadde funnet seg en ny en, og hun hadde DE PUPPENE visst nok..

 

Og nå har jeg jo en type som rett og slett er en rumpe gutt og han forguder kroppen min (tror jeg da, hehe) Seff prøver han seg noen ganger på å leke med dem uten å få helt til det han prøver på, men så blir han lett distrahert av andre ting igjen når utstyret først er så langt oppe også glemmer han det helt.

 

Det jeg vil frem til er vel at det høres ut som gudene har gitt deg mye å jobbe med (pent ansikt, hår og rumpen din!) så du burde kanskje sattse på å fremheve det. På den måten så "viser du hva du har å tilby" uten at det blir noe skuffings når du tar av deg pushup'en fordi mennene du tiltrekker er allerede tiltrukket av de andre kvalitetene.

Og det høres ut for meg som denne karen virkelig allerede liker deg for dine gode kvaliteter (:

 

Takk, hjelper å høre slikt!

Men når du nevner p-piller, hvilket merke vil du anbefale for større pupper? Må vel være noen sterke, er ikke Diane ganske sterke, eller hvilke har kanskje hjulpet på deg?

 

## font og farge endreti tilbake til standard av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Hvor stor cup regnes som store bryster? C? D? eller større?

Jeg synes c begynner å bli stort, i hvert fall om de ikke er hengete.

C er ikke å forakte, det passer på noen jenter. Andre passer B, og andre passer A. Dete r ikke pent med C-bryster på en A-kropp og heller ikke motsatt. Puppene skal våre proposjonelle med resten av kroppen synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest majamor
Jeg er så glad for at det er så mange gutter fra 15 årsalderen og opp som vet så mye om puppestørrelser :)

 

 

Men Majamor:

Mulig det er ett litt inngående spørsmål, men du er jo anonym uansett. Hvilke av disse ligner mest på det du har? http://www.surgery.org/public/photos/breast_augmentation/all

 

Tja, vanskelig å si. Ingen som matchet helt akkurat, men må jo bli en av de med minst pupper. Nummer 17 f.eks

Lenke til kommentar
Hvem bryr seg? Det er fremdeles plastpupper som er fæle å ta på og ikke finnes morsomme å leke med.

 

Hva vet du om det? Du har jo bare kost med små (riktignok ekte) pupper

Velkommen til denne timen i læren om logik. Føtrste oppgave er som følger:

 

Vil det å gi et eksempel om en erfaring utelukke muligheten for andre tilsvarende erfaringer?

 

Eleven forventes å finne svaret på egenhånd, uten bruk av hjelpemidler. Diskusjon i grupper er dog tillatt.

 

Jeg er så glad for at det er så mange gutter fra 15 årsalderen og opp som vet så mye om puppestørrelser :)

 

 

Men Majamor:

Mulig det er ett litt inngående spørsmål, men du er jo anonym uansett. Hvilke av disse ligner mest på det du har? http://www.surgery.org/public/photos/breast_augmentation/all

 

Tja, vanskelig å si. Ingen som matchet helt akkurat, men må jo bli en av de med minst pupper. Nummer 17 f.eks

Det er jo støre en hun jeg fortalte om. Dog, hennes var fastere :)

Lenke til kommentar

For det første så burde du glemme de BH'ene med innlegg i og heller fokusere på selvtilliten din. Vis deg frem som du er og vær stolt av det.

 

Ei jente med små pupper kan være et "turnoff" hvis hun er usikker til det punktet hvor hun f.eks må ha sex med lyset av bare pga dem. Altså "turnoffet" her er ikke det faktum at jenta har små pupper, det går heller på at hun er usikre pga dem slik at hun er tilbakeholden og dermed ikke helt klarer å slippe seg løs når det virkelig gjelder. F.eks. ikke la gutten få leke med de puppene hun har pga hun trur de er for små vil være et mye større turnoff enn det at puppene er mindre enn gjennomsnittet. Det er ikke puppene vi tenner på, det er jenta.

 

Så ikke tenk på det, vær heller stolt av kroppen din og vis deg frem for gutten ettersom det vil tenne han mye mer enn om du skulle være tilbakeholden og la den lille usikkerheten din gå ut over prestasjonen og friheten dere ellers kan ha i bingen.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Jeg er så glad for at det er så mange gutter fra 15 årsalderen og opp som vet så mye om puppestørrelser :)

 

 

Men Majamor:

Mulig det er ett litt inngående spørsmål, men du er jo anonym uansett. Hvilke av disse ligner mest på det du har? http://www.surgery.org/public/photos/breast_augmentation/all

 

Tja, vanskelig å si. Ingen som matchet helt akkurat, men må jo bli en av de med minst pupper. Nummer 17 f.eks

 

Etter å ha tittet gjennom den siden til BeFs der så sier jeg GO PLASTIC. Var UTROLIG mye bra forandringer der. Ikke hør på disse forumrottene som sier at de liker bittesmå pupper :tease: . Det er SJELDENT jeg snakker med gutter som foretrekker små pupper. Kanskje 1/30.

Endret av Tide
Lenke til kommentar

Ingen sier de foretrekker bittesmå pupper, da snakker jeg om pupper på størrelse med en manns, men "vanlig" små pupper er ingen grunn for å diskvalifisere jenter.. Du sier 1/30 foretrekker store pupper.. Hvilken verden lever du i egentlig.. De aller fleste jeg prater med liker best en håndfull, personlig synes jeg heller ikke store er noe særlig..

Lenke til kommentar

Det er veldig mange jenter som er skikkelig uheldig med brystene sine, mulig du er en av dem majamor. Men tror nok ikke du vil ha problemer på guttefronten uansett egentlig. I hvert fall ikke om det du sier om kroppen din er sånn som jeg ser den for meg :fun:

Lenke til kommentar

Kommer vel an på hvordan puppene er også. En del av dem på "plastic" siden hadde ganske lite fyll i puppene. Så ut som om det var gamle flapper på en tynn 40-åring. Så har du dem som er skrekkeksempler på hvor stygt det kan bli.

 

Nummer 14 er et slikt et. Hun er tynn i utgangspunktet, og hele "oppgraderingen" ser langt værre ut enn utgangspunktet.

35 hadde fine både før og etter. Helt på grensen på etterbildet til at det blir stort og unaturlig for meg. Det er selvsagt induviduelt hvordan vi gutta ser på dette.. =)

Lenke til kommentar

Jeg var veldig uheldig med p-piller og fikk depresjon som bi-virkning og fikk aldri testet skikkelig for å være helt ærlig. Jeg vet en vennine gikk på en pille og byttet til Yasmin av andre grunner og plutselig gikk hun veldig opp i størrelse. (Var egentlig ganske uheldig for henne siden hun allerede hadde store bryst.) Men slik jeg har forstått det så er det en bi virkning for de fleste p-pillene, bare å kontakte legen sin og nevne det at du skulle ønske p-pillene dine hadde det utslaget.. Det gjorde jeg, og legen sa at vi fikk prøve oss frem da.

 

Og jeg har da møtt mange menn som heller vil stirre på store pupper, men de aller fleste vil leke med en håndfull. Dessuten bemerker de at det er digg med faste pupper som ikke faller ned mellom knærene når BHen tas av, som ofte er situasjonen med veldig store pupper.

 

Men stort sett, med kun få avik, så tror jeg menn er mye mer interesert i tilgjengelighet på puppene, og ikke størrelsen :whistle:

 

## font og farge endreti tilbake til standard av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anita_*
Å ha mindre bryster enn den gjennomsnittlige ungkaren i gata er lite heldig. Ikke bare er det et tegn på dårlig evne til å produsere melk til en potensiell unge (noe som vil bli registrert hos Alfa-hannen, ubevisst dog), det er også lite feminint, som for min del er en ereksjonstopper.

 

Den gjennomsnittlige mannen vil dog ikke bry seg. Faktisk så tror jeg ikke han blir å merke noe. Kvinnen har fra hans side, en gudommelig status, og det kan ikke akkurat tilskrives pga personligheten :!:

 

 

Ja, jeg vet jo at det er lite heldig. Men dessverre så er pupper genbestemt, og jeg kan ikke gjøre så mye med det selv. Det jeg kan gjøre et å ta silikon, men da vil jeg nok føle meg litt fake, selv om jeg bare hadde littegrann for å få en normal størrelse.

 

Jeg syntes ikke du skal føle deg "fake" om du gjør det. Jeg er ganske flatbrysta selv, og tror jeg kommer til å gjøre det. Egentlig imot sånne inngrep men det tærer så fælt på selvbilde mitt, som jeg også skjønner det gjør for deg. trenger jo ikke å ha så utrolig store, om du ikke har det kommer heller ingen til å merke det. Akkurat nå tør jeg nesten ikke gå på stranda engang.

Lenke til kommentar

synes silikonpupper kan være fint, men D kopp er nok max for min del. Det aller viktigste er formen på dem er fin, og at nippelsa ikke er for store. Men om kroppen generelt er digg, så er det vel ikke noe å si på det. Om du bestemmer deg for å gå "plastic, så er det jo ikke noe vits å skyte i 400 gram heller da.. B-D kopp er det peneste i forhold til en normalt tynn jente synes jeg. plastic eller ikke

Lenke til kommentar

Det er ingen som er helt "flat" med mindre du er anorexi. Alle har bryster, t.o.m menn har bryster.

For meg så er store pupper ikke viktig. Pupper er digg å ta på. Store pupper er bonus, men de blir hengende etterhvert. Så jeg foretrekker småe og søte pupper, helt ærlig.

 

Jeg synes pen rompe og hofter er bedre enn store pupper. Jeg vet ikke hva andre gutter foretrekker da vi er forskjellige allesammen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...