kjersti_95 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 ps : jeg har ikke hatt sex så det er ikke noe med det.. Siden i går kveld så har det svidd veldig nedentil når jeg tisser, spessielt mot slutten svir det veldig, de siste timene har jeg gått på do kanskje 3-4 ganger hver time. Jeg aner ikke hva det er men jeg vil gjerne vite det, har jeg fått blærekatar? Lenke til kommentar
Ceridwen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du har sikkert urinveisinfeksjon. Har akkurat hatt det selv, og hadde samme symptomer. Kom deg til legen, eller legevakten og ta en urinprøve. Er det urinveisinfeksjon får du antibiotika, også går det fort over:) Også drikk masse vann! Lenke til kommentar
kjersti_95 Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Du har sikkert urinveisinfeksjon. Har akkurat hatt det selv, og hadde samme symptomer. Kom deg til legen, eller legevakten og ta en urinprøve. Er det urinveisinfeksjon får du antibiotika, også går det fort over:) Også drikk masse vann! men er det farlig om jeg ikke drar til legen før tirsdag eller onsdag? du skjønner jeg har omgangssyke i tilleg Lenke til kommentar
Ceridwen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nei, det er ikke så farlig. Det kan jo gå over av seg selv også innen en uke eller no.. det spørs hvordan type UVI det er. Men du burde komme deg til lege siden det er første gang du har det og få skjekka det. Men jeg er ikke så ekspert på feltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå