Gå til innhold

Nintendo 64

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, jeg er liksom ikke så glad i N64'en egentlig... var ikke så mye revolusjonerende der... men de har jo noen vellykka saker der, og ikke minst fikk Rare virkelig vist hva de kunne med spill som GoldenEye, Perfect Dark, Banjo&Kazooie/Tooie, JetForce Gemini og Donkey Kong... ellers er jo Legend of Zelda-spillene legendariske... jaffal OoT...

og så ble jo Mario Party-spillene og Smashbros introdusert på N64, så...

hva er det de sier, ikke så gæli at det ikke er godt for noe...:)

Lenke til kommentar

N 64 har faktisk noen av de beste spillene jeg har spilt. Goldeneye, Mario (Det som var med), Perfect Dark, Z:OoT, JetForce Gemini, osv.

Får nesten finne den, fikk så veldig lyst å spille Z:OoT etter omtalen av Wind Waker til Erling :woot:

Lenke til kommentar

Husker at jeg var så genial at jeg forhåndsbestilte min N64 da den kom. Betalte vel 3000,- for den. Noen uker/måneder etterpå mener jeg at den gikk ned til 2000... Har også spilt OoT og MM. Spiller Windwaker nå, og kan ikke si at det er noe dårligere! Kontrollen til GC er jo også genial!

Lenke til kommentar

N64 var bra, husker jeg fikk den 28. februar 1997. Mario 64 er nok det beste konsollspillet noen sinne i mine øyne.

Etterhvert ble jeg lei, og solgte maskinen før Zelda: OoT kom. Nå har jeg skaffet meg GameCube, spiller både Super Mario Sunshine og Zelda: Wind Waker for tiden, og sistnevnte er et helt utrolig spill, mitt første Zelda-spill, så jeg ser at jeg har gått glipp av noe.

Men likte du N64 så liker du GameCube :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...