Lami Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Hei! Skolen min har blokkert Thepiratebay. De har blokkert proxy'ene også, som; hidemyass.com og proxy.org. Jeg skal ikke laste ned noe, skal bare skjekke diverse ting. Hvordan skal jeg få fjerna eller kommet meg forbi filteret? (Ikke kom med kommentarer som; "det er en grunn til de har blokkert tpb da!, meningen er at du ikke skal gå innpå sånne sider" osv.. Det trenger jeg IKKE å vite! Hold dere til saklig svar takk. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 kris.li/proxy. Tviler på at den er blokkert Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 TPB var blokkert på skolen min i år. Men jeg kom inn i går.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Du skal få slippe kommentarer. Vi ønsker ikke å hjelpe til med å unngå sperrer og restriksjoner som er satt av systemadministratorer etc. Videre vil vi ikke bidra til å øke spredningen av piratprogrammer. Derav våre retningslinjer. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg