Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Slå opp med dama

Gjest hsfa

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med dama i ca 1 år, og jeg har mistet de følelsene jeg engang hadde. Jeg føler hun er mer som en venn enn kjæreste. Jeg er utrolig glad i henne, men jeg føler jeg vil slå opp, det er nok for det beste for oss begge. Jeg har tenkt utrolig mye på hvordan jeg skal slå opp. Det beste er vel å si det som det er å bare si det som det er, eller hva?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

alltid best å gjøre det på en riktig måte. Altså personlig på tomannshånd. Bare si du er glad i henne men du ønsker at dere skal være venner og ikke kjærester. Lykke til.

Lenke til kommentar

Eller hva om du forfalsker din egen død. Du dreper en mann, tar en slik Face off operasjon med ham. Folk tror at du er død, mens du egentlig bare fortsetter livet til han du drepte! Eventuelt så kan du begynne å bekjempe kriminalitet på kveldene.

Eller enda mer eventuelt kan du ta det som en mann å si det som det er til jenta. Så kan dere komme dere videre.

Lenke til kommentar
Eller hva om du forfalsker din egen død. Du dreper en mann, tar en slik Face off operasjon med ham. Folk tror at du er død, mens du egentlig bare fortsetter livet til han du drepte! Eventuelt så kan du begynne å bekjempe kriminalitet på kveldene.

Eller enda mer eventuelt kan du ta det som en mann å si det som det er til jenta. Så kan dere komme dere videre.

My vote.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Om du sliter med å slå opp, sånn seriøst, så kan du jo få henne til å slå opp med deg. Noen gang sett "How to lose a guy in 10 days?" (jentefilm ja, men det er konseptet jeg tenker på)

Så her er det enten eller. Enten er du mann nok til å si det som det er, eller så må du få henne til å se så ned på deg at hun slår opp. Oppfør deg som en dritt og gjerne vær utro og annet snacks. Men helt ærlig synes jeg du bare burde si det som det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...