Gå til innhold

Word oversettelses program

Anbefalte innlegg

Har engelsk eksamen på denne uka og ser etter et oversettelsesprogram som jeg kan bruke i Word 2003. Internett er selvfølgelig slått av..Ser etter et program som ikke bare retter stavelsesfeil, men også setninger som inneholder gramatiske feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rettskriving/gramatikk skal være dekket i Word 2003. Velg riktig språk under verktøy.

Tydeligvis ikke siden jeg fikk en god del feil på engelsk stilen min enda, jeg sjekka alt som retteprogrammet reagerte på;)

Er retteprogrammet til Word 2007 bedre?

Lenke til kommentar
Har engelsk eksamen på denne uka og ser etter et oversettelsesprogram som jeg kan bruke i Word 2003. Internett er selvfølgelig slått av..Ser etter et program som ikke bare retter stavelsesfeil, men også setninger som inneholder gramatiske feil.

Hva i all verden har dette med programmering å gjøre!

Werner

Lenke til kommentar
Rettskriving/gramatikk skal være dekket i Word 2003. Velg riktig språk under verktøy.

Tydeligvis ikke siden jeg fikk en god del feil på engelsk stilen min enda, jeg sjekka alt som retteprogrammet reagerte på;)

Er retteprogrammet til Word 2007 bedre?

Retteprogrammet vil ikke reagere på korrekt skrvet ord som har annen betydning (mange neste like ord på engelsk). Du vil få markeringer både med rød strek under (skrivefeil), evt grønn strek under flere ord (gramatikalsk feil, feil setningsbygning og lignende). Så vidt jeg vet er disse rutinene (som så mye annet) skrevet om for Word 2007 - resultatet kan dermed både være værre eller bedre enn 2003 utgaven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...