WhoIsLikeGod Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan noen gjøre rede for og drøfte sentrale trekk og dimensjoner ved livssynshumanismen? Lenke til kommentar
Derfern Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kan noen gjøre rede for og drøfte sentrale trekk og dimensjoner ved livssynshumanismen? så du kan copy/paste i religions oppgaven din på skolen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Skal ikke gjøre leksene dine for deg. Men her er noen typiske ting humanister er for eller mot. Mot dødstraff og tortur Mot dyremisshandling For demokrati For menneskerettigheter For naturvern Osv Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Nå GJETTER jeg en internettadresse: Humanisme Jeg har ikke sjekket om den eksisterer enda. Endret 18. mai 2009 av Andre1983 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Nå GJETTER jeg en internettadresse: Humanisme Jeg har ikke sjekket om den eksisterer enda. He he, dagens Merkelig hvor lett det er å gjøre RLE (eller hva pokker dette heter nu for tiden) i disse internett tider... Endret 18. mai 2009 av RWS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå