RottePostei Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 Hvor kjapp er en Pentium M 1.3 GHz i forhold til f.eks. en Pentium 4 2.0 Ghz? Tenkte på denne maskinen her Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 I følge Dinside, så er den på høyde meg P4 2GHz. Jeg ville uten tvil valgt Centrino utgaven ja.. Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 3. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2003 I PC Magazine 8. april 2003, så er en Pentium M 1.6GHz typisk raskere enn P4-M 2.4GHz, det betyr jo at Pentium M 1.3GHz nok er raskere enn P4-M 2.0GHz. Mindre strøm bruker den også. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2003 I Barbara så har de testet Pentium-M CPUene, og blant annet testet ytelsen i forhold til Pentium 4 M. Der får du se at en Pentium-M 1.3 GHz yter bedre en enn Pentium 4 M 2.0 GHz. Testen finner du her: Test av Intel Centrino (Pentium -M) Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 5. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2003 Definitivt P4-M 1,3 GHz Centrino. Den har jo lavest strømforbruk, blir ikke så varm, yter som en drøm og batteri levetiden blir mye lengre. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 5. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2003 Nå overbeviste dere enda en skal-kjøpe-meg-bærbar-men-lurer-på-en-del-ting! Takk. Har lurt litt på akkurat det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå